حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
روز آخر و هواداران محسن رضایی 

روز آخر و هواداران محسن رضایی 

روز آخر و هواداران محسن رضایی

اگر فرض کنیم که در سراسر کشور اقای دکتر رضایی حداقل ده هزار نفر هوادار غیرتمند داشته باشند به نظر می رسد تنها یک ماموریت مهم در روز آخر پیش روی خود داشته باشند، روز آخر زمان تحلیل کردن، پیگیری اخبار و جمع شدن در ستادهای تعطیل نمی باشد.

این ماموریت مهم و تعهد هواداران ویژه (ده هزار نفر) به اقای دکتر رضایی برای گفت و گوی تلفنی و رو در رو با یکصد نفر از دوستان، فامیل و خویشان و آشنایان که قصد رای دادن ندارند می باشد.

اگر بتوانیم از ساعت ۱۲ ظهر پنج شنبه تا ۱۲ روز جمعه یعنی ۲۴ ساعت آینده بطور متوسط هر ساعت با پنج نفر به صورت اقناعی در خصوص دکتر رضایی صحبت کنیم به عددی معادل یک میلیون نفر می‌رسیم، اگر تنها ۵۰ درصد از این افراد به باور رای دادن به دکتر رضایی برسند ۵۰۰ هزار رای، سرنوشت یک انتخابات را از پیروزی قاطع یک نفر به مرحله دوم می‌کشاند همانگونه که در سال ۹۲ اگر اقای روحانی تنها ۲۰۰ هزار رای کمتر بدست می آورد به همراه اقای قالیباف به مرحله دوم می رفتند.جالب است که بدانیم آرای اقای روحانی هیجده میلیون و ششصد و سیزده هزار رای بوده و اقای قالیباف شش میلیون و هفتاد و هفت هزار رای که اگر اقای قالیباف ۲۰۰ هزار رای از آرای اقای روحانی را به سمت خود هدایت می‌کرد سرنوشت انتخابات سال ۹۲ در‌ مرحله دوم‌ تعیین می شد و جمهوری اسلامی ایران ۸ سال تمام دچار این خسارت های زیانبار نمی شد.

اینجاست که ارزش سرنوشت ساز یک میلیون‌ یا پانصد هزار رای قابل مشاهده می باشد.

لذا از همه هواداران با انگیزه و غیرتمند دکتر رضایی درخواست می نمایم تا در این ۲۴ ساعت آینده ، طبق فرمول بالا زمان را با ارزش بدانند و روز شنبه افسوس این ۲۴ ساعت طلایی را نخورند.

این حرکت شما در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات که مورد درخواست مقام‌ معظم رهبری در گفت و گوی زنده روز گذشته نیز بود، می باشد.

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

۲۷/۰۳/۱۴۰۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.