حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
تبعیض و نابرابری نامزدهای ریاست جمهوری در برخورداری از امکانات عمومی کشور

” کرونا ، تحریم ، عدم مشارکت ، ۲۸ خرداد “

” کرونا ، تحریم ، عدم مشارکت ، ۲۸ خرداد “

چند کلید واژه مطرح شده در تیتر این مقاله می‌تواند اسم رمز برخی از نیروهای امنیتی درون دولت ، شاغل یا برکنار شده ، آشنا یا نا آشنا برای ماهیگیری از آب گل آلود باشد .
در اینکه بخشی از مردم قصد دارند تا از حق خودشان در تعیین سرنوشت کشور برای رای دادن استفاده نکنند شکی نیست و البته هر چه به تاریخ ۲۸ خرداد نزدیکتر می‌شویم این عده بیشتر به بررسی وضعیت موجود می پردازند و چه بسا به جمع رای دهندگان بپیوندند ولی موضوع مهم در طرح کلید واژه های بالا وجود جلسات اتاق های فکر دولتی و خصولتی وابسته به جریان قدرت و ثروت که در دولت بعد دستی در بیت المال نخواهند داشت برای ایجاد فضای یاس و نومیدی در مردم در راستای عدم حضور در انتخابات می باشد .
نگاهی گذرا به وضعیت آماری در اپیدمی کرونا در کشور نشان می‌دهد که سیر نزولی آمار فوتی ها و بستری ها و همچنین روشن تر شدن رنگ بندی های نقشه کشور از قرمز به سمت نارنجی و زرد و همچنین واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال خبر از آرام تر شدن جولان این بیماری می‌دهد و البته که مردم با مراعات خود و دولت با سرعت بخشیدن در واکسیناسیون این آرامش را بیشتر خواهند کرد به نحوی که سخنگوی ستاد ملی کرونا می‌گوید: ۷۴ درصد مرگ و میر ناشی از کرونا مربوط به افراد بالای ۶۰ سال می‌باشد که با واکسیناسیون افراد این رده سنی ، مرگ های کرونایی در ۱۰ روز آینده به زیر ۱۰۰ نفر خواهد رسید ( یعنی تا ۲۰ خرداد ) .
اما خطری که گوشزد می‌کنیم از شنیده های درون اتاق های فکر تحریم داخلی و خارجی و با همکاری عملیاتی نیروهای نفوذی در دستگاه‌های مختلف برای پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات می‌باشد، خطراتی از جمله ایجاد مصنوعی شروع موج پنجم کرونا بدلیل عدم مراعات مردم در تعطیلات نیمه خرداد با آمار سازی غیر واقعی فوتی ها و ترساندن مردم از حضور در پای صندوق‌های رای و همچنین قطع برق و آب و ایجاد نارضایتی های مقطعی مردم در ایام نزدیک به روزهای منتهی به ۲۸ خرداد(تست قطع برق را در هفته گذشته همه مردم دیدند) را عملیاتی نمایند .
آقایان مستقر در محافل خاص که در حال سازماندهی ناشیانه ایجاد شرایط مساعد برای عدم حضور مردم در انتخابات هستید !! ، این بار مردم دست شما را خوانده اند ، مطمئن باشید در یک شرایط عادی حضور یا عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای مشاهده خواهد شد و نیازی به زحمت شما نیست . مردم علیرغم برخی نارضایتی ها در این سالها و حتی با وجود انتقاد به شکل برگزاری انتخابات ، هرگز راضی نمی‌شوند که آمریکا و اسرائیل از عدم حضورشان در پای صندوق‌های رای جشن پیروزی بگیرند .
مشاورین امنیتی دولت، اگر خودتان قصد تحریم انتخابات را دارید چرا مردم را با شیوه های ناجوانمردانه در مخمصه قرار می‌دهید ، اجازه دهید تا مردم خودشان از حقوق قطعی خود به هر نحویکه علاقه دارند استفاده نمایند .
” خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه خود آن قوم بخواهند تغییر کنند “
شرکت در انتخابات تغییر از وضعیت اصلاح طلبانه امروز به وضعیتی تحول خواهانه در فردا خواهد بود .
کهنه سرباز اقتصاد دان کشور همانطور که مورد اعتماد امام خمینی( ره) قرار گرفت امروز با انتخابش به ریاست جمهوری اسلامی ایران توسط مردم ، می‌تواند به هزاران جوان آماده جانفشانی در راه خدمت به کشور اعتماد نماید و تحولی شگرف در استفاده از ظرفیت های داخلی ایجاد نماید.
حزب همدلی مردم تحول خواه(همت) ضمن شرکت در انتخابات ، با گنجینه ای غنی از جوانان متعهد و متخصص در کنار آقا محسن امام (ره) ، ریاست قوه مجریه کشور را در مسیر تحول خواهی آقای دکتر رضایی قرار خواهد داد .
انشاءالله
سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت
#حزب_همدلی_مردم_تحول_خواه_همت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.