حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
" ايثارگران خط مقدم نظام "

” ایثارگران خط مقدم نظام “

” ایثارگران خط مقدم نظام “

دوران جنگ ، نیروهای خط مقدم تعیین کننده وضعیت جنگ بودند و تمام یگانهای مختلف در مسیر تقویت خط مقدم بودند، قرارگاه های فرماندهی بر اساس نیروهای خط مقدم برنامه ریزی های تدافعی یا تهاجمی خود را تنظیم می کردند ، دهها هزار نفر در پشتیبانی و تدارکات و لجستیک جنگ برای آرامش خط مقدم فعالیت می کردند .
و اما نیروهای حاضر در خط مقدم افرادی شجاع ، با هوش ، صبور و آبدیده بودند که فاصله مرگ و زندگی آنان در لحظه مشخص می‌شد، چشمان بیدار و تن خستگی ناپذیر آنان سد راه دشمن و در مواقع لزوم و در حملات ، نابود کننده آنان بود .
فرماندهان بزرگ در خطوط مقدم و در کنار نیروها بودند و این دلیل عمده روحیه و انگیزه بزرگ مقاومت در دفاع و تهاجم نیروها بود ، تقریبا تمام فرماندهان جنگ از رده گردان تا لشگر در عرصه نبرد رو در رو و در خط مقدم به شهادت رسیدند.
عدم مقاومت نیروها در هجوم دشمن به خط مقدم ، شکست بزرگی بود که شاید صدها کیلومتر مربع از خاک کشورمان را در اختیار متجاوزان قرار می داد .
تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس نشان داد که خط مقدم دفاع مقدس آنقدر قوی بود که نه تنها جلو نفوذ بیشتر متجاوزان به خاک کشورمان را گرفت بلکه آرام آرام تمام نقاط تصرفی دشمن باز پس گرفته شد و امروز یک میله مرزی ما در اختیار متجاوزان نیست .
بنظر می رسد بعد از گذشت ۳۳ سال از پایان جنگ و در تمام این دوران باز هم بخش بزرگی از خط مقدم نظام جمهوری اسلامی ایران را ایثارگران نگه داشته اند و در تمام مخاطرات داخلی و خارجی ، آنان بودند که وزن سنگین رجز خوانی های نظام اسلامی بوده اند .
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تنها یک شخصیتی که نهاد خدمات دهنده ای چون کمیته امداد یا سازمان بهزیستی را در اختیار دارد نیست بلکه فرمانده نیروهای خط مقدم نظام اسلامی است او باید بداند که تمام کشور پشت سر خط مقدم ایستاده است و اگر کوتاهی در فرماندهی و لجستیک و تدارکات خط مقدم نماید احتمال سقوط آن خط است و آنجاست که باید خطوط دیگر مثل خط بازنشستگان ، کارگران ، کارمندان و … را متلاشی شده بداند .
ایثارگران عصاره یک ملت در سخت ترین دوران این کشور بودند که اگر به آنان بی توجهی بشود ناخواسته به همه اقشار بی توجهی شده است ، ایثارگران در همه اقشار وجود دارند وسیعترین قشر کشور هستند که بخشی از آنان بازنشسته ، بخشی کارمند و کارگر ، بخشی بیکار و فرتوت و بخشی در بیمارستان و بستر هستند .
ریاست جمهوری محترمِ منتخب مردم ایران ، امروز نیروهایی در خط مقدم نظام اسلامی هستند که گرفتار اجاره خانه و معیشت و آبروی خود هستند و فرماندهانی در راس وجود دارند که در خانه های چند ده میلیاردی زندگی میکنند، این فرماندهان را هر چه زودتر عزل کنید و قبل از سقوط خط مقدم به فکر نیروهای مستقر در آن خطوط ( و پشتیبانان اصلی نیروهای خط مقدم، مردم مظلوم و صاحبان اصلی این کشور) باشید ، هر چه بیشتر خط مقدم را تقویت کنید راحت تر میتوانید در مقابله با دشمن داخلی و خارجی رّجّز بخوانید و در مواقع لزوم دفاع یا هجوم داشته باشید .
جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران لطفا معاونی را برای بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب کنید که ترجیحا از میان خود ایثارگران باشد و ماموریتش بیشتر توسعه فرهنگ ایثارگری (و نه صدقه دهی) برای حفظ خط مقدم نظام اسلامی باشد .

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.