حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
" خطر طالبان را جدی بگیرید "

” خطر طالبان را جدی بگیرید “

” خطر طالبان را جدی بگیرید “

یکی از دشمنان واقعی فرهنگ عاشورا ، تندروهای سنی مذهب تکفیری ، سلفی هستند .

القاعده ، طالبان ، داعش و دهها گروه تندرو دیگر ، مذهب شیعه را بدعت در دین و قتل شیعیان را واجب و اجر آن را بهشت می‌دانند.

ایدئولوژی جهادگرایی الهام‌بخش بسیاری از گروه‌های مسلح مانند القاعده و …. در آغاز قرن ۲۱ بوده‌است. این گروه‌ها خشونت را راهی مناسب و ضروری برای مقابله با حملات غرب علیه اسلام می‌دانند و متون اسلامی و تاریخ را باز تفسیر نموده و بر آیات نظامی قرآن و تاریخ نظامی اسلام تأکید بسیار دارند . تخمین زده شده‌است که سلفی‌های جهادی کمتر از یک درصد کل جمعیت مسلمانان را تشکیل می‌دهند.

آنان ارتباط نزدیکی با وهابیت و خاندان آل سعود دارند.

بیشتر سلفی‌ها در عربستان سعودی (۲۲٫۹٪ جمعیت کشور)، قطر (۴۶٫۸۷٪ جمعیت کشور) و امارات متحده عربی (۴۴٫۸٪ جمعیت کشور) زندگی می‌کنند .

اتفاقات چند ماه اخیر در افغانستان و خروج فوری نیروهای آمریکایی و ناتو و همچنین حملات برق آسا و پیشروی های غیر قابل تصور طالبان نشان از وقوع واقعه ایی شوم در آینده دارد .

برخی از سیاسیون ایران که تنها دشمن خود و تنها خطر منطقه را امریکا می دانستند برای خروج نیروهای آمریکا، لحظه شماری کرده و در این راه بیدریغ از طالبان حمایت کردند و تا آنجا برای حمایت طالبان ذوق زده شدند که از طریق روزنامه ها و رسانه ها و مصاحبه ها، رسما به تطهیر و تغییر طالبان پرداخته و با نادیده گرفتن صدها انتحار و انفجار، و شهادت هزاران انسان بی گناه، مردم افغانستان را به همکاری و تسامح با طالبان تشویق میکردند حتی کشتار دیپلماتهایش در مزار شریف را هم فراموش کردند اما غافل از اینکه ایدئولوژی طالبان هرگز تغییر نخواهد کرد!.

شکی نیست که آمریکا با جمهوری اسلامی اختلاف و خصومت دارد ولی خصومتی قابل حل دارد اما طالبان و داعش، ذاتا دشمن نظام و مردم ایران و سایر شیعیان جهان است پس ایران باید در تعامل خود با هر یک از اینها هوشمندانه عمل نماید.

هزاران داعشی تازه نفس از سوریه، عراق و کشورهای اروپایی و جنبش جیش العدل از ایران، همراه با نیروهای پاکستان، دوشادوشِ طالبان می جنگند. حتی گفته میشود؛ ولایت نیمروز، توسط نیروهای تروریستی “جیش العدل ایرانی” سقوط نموده است. داعش و جیش العدل، نیاز به مکانی امن داشتند تا از آنجا حملاتشان را با کمک لجستیکی آمریکا و اسراییل علیه ایران قوت بخشند و آن مکان امروز می‌تواند افغانستان باشد.

اگر تصور کنیم پس از تشکیل دولت سلفی طالبان در افغانستان و با همان روش ، داعش در عراق سر برآورد و با کمک جبهه عبری ، عربی ، غربی و با سرعتی برق آسا به عراق حمله کند و با کمک مردم که از دست دولت خسته شده اند عراق را به تصرف خود در آورد و دولت سلفی تکفیری داعش را همانند افغانستان( احتمالا کار افغانستان تمام است) تشکیل دهد ، آنگاه ایران اسلامی از شرق و غرب و جنوب و شمال به محاصره خونخواران ضد شیعه در آمده است .

مسئولان محترم نظامی، امنیتی و انتظامی کشور لطفا شما درگیر تشکیل دولت و وزیر خوب و بد و دعواهای قدرت نشوید و با چشمانی تیزبین بازی تکفیری ها را بهم بریزید ، رئیس جمهور محترم هر چه زودتر تکلیف نهایی سیاست‌های مذاکره با دنیا را روشن کنید و ایران عزیز را از بحران انزوای بین المللی خارج کنید .

مردم ما در این اوضاع نابسامان مطمئنا از سیاست‌های درست دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت خواهند کرد .

انشاءالله

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.