حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
"درخواست کمک از مردم"

“درخواست کمک از مردم”

“درخواست کمک از مردم”

بنام خدا و با سلام

🟠🟠اطلاعیه مهم حزب همت 🟠🟠

حزب همدلی مردم تحول خواه(همت) حدود ۴۰ ماه است که در عرصه سیاسی کشور ظهور و بروز پیدا کرده است و نقشی جدید از تحزب را در جامعه ایران اسلامی پدیدار نموده است.
عدم وابستگی به دو جریان حاکم بر سیاست ایران(اصلاح طلبان و اصول گرایان)، عدم اتصال به ریشه های قدرت فاسد و رانت خوار، اتکا به قدرت مردم در شکل گیری، دوری از آلودگی های اقتصادی مرسوم در قدرت و …. از ویژگی های حزب همت می باشد.
اگر امروز ۱۲ هزار عضو رسمی در سراسر کشور داریم که بخشی از آنان بصورت داوطلبانه حق عضویت پرداخت می‌نمایند از صداقت درون تشکیلاتی این حزب می باشد.
باتوجه به اینکه قصد داریم تا با کمک به دولت جدید از طریق راه اندازی گروه های جهادی همت نقش خود را در این شرایط خطیر ایفا نماییم و همچنین برای اولین بار فراکسیونی مستقل با نام همت را در مجلس شورای اسلامی دوره بعد به منصه ظهور برسانیم و در این راه اراده کرده ایم وابسته به قدرت و ثروت مالی مشکوک نشویم لذا از شما هموطن گرامی درخواست می کنیم تا به هر اندازه که برای تحزب پاک و صادقانه فردای ایران اسلامی ارزش قائلید به ما کمک کنید.

🔸️🔹️این کمک می تواند در دو قالب

۱- کمک نقدی به
شماره حساب۹۹۱۴۰۹۴۱
شماره شبا IR ۲۹۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۱۴۰۹۴۱
بنام حزب همدلی مردم تحول خواه(همت)-بانک تجارت

۲-کمک های غیر نقدی از قبیل :

واگذاری ساختمان بمدت یکسال بصورت رایگان از ابتدای آبان ۱۴۰۰

تجهیزات ضروری مانند خودرو امانی، کامپیوتر،پرینتر، لب تاب، تب لت، گوشی تلفن همراه، دوربین عکاسی، تلویزیون،ویدیو پروژکتور و …

انتشار رایگان کتاب ها، جزوات و نشریات حزب همت

صورت پذیرد.

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.