حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

چهارمین بازدید رئیس حزب همت استان تهران خانم دکتر آرین نژاد به همراه معاونت بانوان استان تهران خانم مهندس پناهی از دفتر شهرستان ملارد غرب استان تهران

بسمه تعالی

⭕ چهارمین بازدید رئیس حزب همت استان تهران خانم دکتر آرین نژاد به همراه معاونت بانوان استان تهران خانم مهندس پناهی از دفتر شهرستان ملارد غرب استان تهران

✅سرکار خانم دکتر آرین نژاد در چهارمین بازدید درون استانی از دفتر شهرستان ملارد بازدید نموده و جلسه ای را با اعضاء حزب همت ملارد برگزار نمودند.

✅موضوع جلسه: رصد و پویش افراد حزب همت در شهرستان ملارد این جلسه جهت تجدید بیعت و تبیین راهکارها و دستورالعمل های فعالیت حزب برگزار گردید.

✅ طی گپ و گفتگوی مسئول استان تهران با مسئولان محترم حزب همت ملارد بیان خواسته ها و انتظارات و ارتقای راهکارهای مناسب جهت اهداف عالیه حزب همت، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
جناب آقای زرین کفش که میزبان این جلسه بودند مسائلی را در مورد مشکلات شهری و زیر ساخت ها بیان فرمودند .
✅ در این جلسه تاکید مسئول حزب همت استان تهران خانم دکتر آرین نژاد به مسئول حزب ملارد جناب آقای زرین کفش در ارتباط با تشکیل اعضای هیئت رئیسه و شورای مرکزی بود.
✅ این جلسات و بازدید ها بسیار مورد توجه و استقبال اعضای حزب همت غرب استان تهران واقع شد.

⭕امید است با حمایت و توجهات سرکار خانم دکتر آرین نژاد و پیگیری های مستمر ایشان در راستای اعتلای حزب همت شاهد رشد و شکوفایی در تهران و استان باشیم.✅ در این گفتگو آقای مهندس زرین کفش به پتانسیل و منابع بسیار و همچنین منبع درآمد بسیار خوبی که شهرستان ملارد دارد اشاره فرمودند و در این راستا خانم دکتر آرین نژاد استقبال و همچنین ایده هایی را برای این قطب مهم در نظر گرفتند
✅ جناب آقای زرین کفش از سرکار خانم دکتر آرین نژاد خواستار دیدار با امام جمعه و فرماندار و بیان مطالب و مشکلات ملارد گردیدند که با استقبال خانم دکتر آرین نژاد رو به رو گردید.
✅ دفتر حزب شهرستان ملارد یکی از بهترین و منظم ترین دفاتر حزب همت بود با اعضای پویا و دفتری با ساعت فعالیت اداری می‌باشد.
✅اسامی اعضای حاضر در جلسه:
_خانم دکتر نسرین آرین نژاد رئیس حزب همت استان تهران
_ معاونت بانوان استان تهران خانم مهندس سعیده پناهی
_آقای مهندس غلامعباس زرین کفش رئیس حزب همت شهرستان ملارد
_آقای مهندس اکسیری اعضای شورای مرکزی
_آقای مهندس تیموری اعضای شورای مرکزی
_آقای مهندس قلخان باز اعضای شورای مرکزی
_آقای مهندس کهراریان اعضای شورای مرکزی
_خانم مهندس چشمه نوشی اعضای شورای مرکزی

_آقای مهندس رئیس اوژن اعضای شورای مرکزی
_آقای مهندس گودرزی اعضای شورای مرکزی

✅روابط عمومی حزب همت استان تهران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.