حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

کرکره احزاب نباید بعد انتخابات پایین کشیده شود

دبیرکل حزب همت گفت:‌ کرکره احزاب نباید بعد انتخابات پایین کشیده شود و تشکل‌های سیاسی بعد انتخابات باید به عنوان نماینده مردم عمکرد کسانی که رای گرفته اند را رصد کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، «مرتضی فغانی» دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) عصر امروز(جمعه) در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، اظهار داشت: حزب همت با جوشش مردم و جوانان انقلابی شکل گرفته است و فاقد ژنرال‌ها است.

وی افزود: اگر امروز در برابر استکبار جهانی با عزت برای خودمان تعیین سرنوشت می‌کنیم مدیون خون شهدایی هستیم که با کمتری ادعا و بیشترین شجاعت از ارزشمندترین دارایی‌های خود گذشتند.

فغانی با تاکید بر بر اینکه نگاه ایران در ایران فصلی هست و تصور این است که در زمان انتخابات باید قیم‌های سیاسی احزاب را دور هم جمع کنند تا شور انتخاباتی ایجاد شود، تصریح کرد: این کارکرد جزو وظایف حزب است ولی کرکره احزاب نباید بعد انتخابات پایین کشیده شود و بعد انتخابات باید به عنوان نماینده مردم عملکرد کسانی که رای گرفته اند را رصد کنند.

وی با بیان اینکه رانت، فساد و انتصابات فامیلی در دولت‌ها به دلیل این است که احزاب بعد از انتخابات خاموش می‌ شوند و به سراغ  حقوق مردم نرفتند، گفت: حزب همت نگاه فصلی نداشته و در تمام طول حضور ۴ساله‌اش کنشگری فعال بوده و در عرصه‌های جهادی فعال بوده است.

فغانی با بیان اینکه نگاه به فعالیت حزبی ژنرال محور بوده و این آسیب بزرگی است، تصریح کرد: باید نگاه فصلی را از احزاب برداریم تا نشان دهیم احزاب زنده هستند.

دبیرکل حزب همت با اشاره به اینکه تحول‌خواهی جزو مطالبات اصلی رهبری است و انقلاب ما بر اساس تحولی بود که جزو مطالبات مردم بود، تصریح کرد: باید وارد عرصه تاثیرگذاری در حوزه قانون و مجلس شد و این از اهداف حزب است که افراد شایسته‌ای را شناسایی کند که پاکدست و شایسته باشند.

وی با بیان اینکه اگر مجلس ریل‌گذاری را شروع کند باقی دستگاه‌ها روی این ریل حرکت می‌کنند، گفت: در افق ۱۴۰۲ دنبال ورود جدی در مجلس هستیم تا در نقشه اجرایی کشور اثرگذار باشیم و مطالبات رهبری را جاری و ساری کنیم.
خبرگزاری فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.