حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

🔸۵ تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر 🔸

بسمه تعالی

معضل اعتیاد به مواد مخدر، بلای خانمان سوزی است که جوامع بشری را در چنگال مرگ آور خویش گرفتار ساخته است. مواد مخدر؛ قدرت اندیشه، نوآوری، پشتکار، کوشش و سازندگی را در انسان ها به ویژه نسل جوان جامعه از بین می برد و بنیان خانوادگی و اعتقاد دینی آنان را به نابودی می کشاند.

اعتیاد نوعی بیماری مغزی مزمن، پیشرونده و عود کننده است که باعث می‌شود با وجود پی آمدهای ناگوار مصرف مواد مخدر، فرد معتاد باز هم برای به دست آوردن یا مصرف مواد مخدر خود را به هر دری بزند.

لازم است با آموزش‌ و اطلاع‌رسانی صحیح در نوع نگاه مردم به موضوع اعتیاد تغییر ایجاد نمود تا بتوان ضمن مقابله جدی با بلای خانمانسوز اعتیاد، همزمان به نحو مطلوب و منطقی به درمان و حمایت‌های اجتماعی از معتادان نیز پرداخت.

حمایت همه جانبه از معتادان رها شده از دام اعتیاد یک امر ضروری است و کم‌توجهی به موضوع حمایت‌های پس از درمان و صیانت اجتماعی از بهبود یافتگان، باعث احتمال افزایش بازگشت مجدد بیماری شده و روند بازگشت به جامعه را در آنان مختل می‌کند.

مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در این خصوص فرموده اند : دشمن برای تباه کردن و ضایع کردن نیروی کار وارد میدان می شود؛ با دو عامل« فساد اخلاقی» و« اعتیاد».

پنجم تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر؛ بهترین فرصت رهایی از دام اعتیاد و بازگشتن روزهای خوب زندگی گرامی باد.

#حزب_همدلی_مردم_تحول‌خواه_همت
http://t.me/hemmattehran

  1. Www.hmtp.ir
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.