حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

🔸سـالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان و غیور مردان🔸

مرداد ماه ۱۳۶۹ سـالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان و غیور مردان سـرافراز و سـرو قامتان صبر و استقامت در دفاع از کیان و انقلاب اسلامی به میهن اسلامی است؛روزی که چشمها سخن می گفت،اما زبانها ساکت و آرام بود.دستها گشوده می شد و آزادگان سرافراز و اسوه های مقاومت را به آغوش می کشید.
آزادگانی که واژگان ایثار،شجاعت،استقامت و پایمردی را در دوران اسارتشان با فداکاری و شهامت و با تکیه بر ایمان الهی،در زیر شدیدترین شکنجه های دشمن حاضر نشدند به ارزشهای امام و انقلاب پشت کنند.
بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان و فرصتی برای مرور رشادت‌ های این غیور مردان است که پس از سال ها زندان در اسارتگاه،قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.
آزادگان ما،وارثان شهیدان اند و ماندندتا نامشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند.این روز یادآور بازگشت غرور آفرین آزادگانی است که پس از تحمل سالها شکنجه و دوری از عزیزان خویش،به وطن بازگشتند و به انتظار میلیونها ایرانی پایان دادند.در این روز،شکیبایی مادران،پدران،همسران و فرزندان این آزاد مردان به بار نشست و سالهای نگرانی و شوق دیدار به پایان رسید و وعده الهی تحقق یافت.
حزب همت ضمن ادای احترام به خون پاک شهدای عزیز و تکریم مقام والای جانبازان،ایثارگران و خانواده‌های معززشان،با نهایت امتنان این روز خجسته را به آزادگان قهرمان و خانواده‌های آنان که مصداق بارز صبر و بردباری هستند،تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و موفقیت روزافزون این عزیزان و سربلندی ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارد.
و من الله التوفیق

#حزب_همدلی_مردم_تحول خواه_همت
http://t.me/hemmattehran
http://Www.hmtp.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.