حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

🔸نشست سراسری مسئولین استان های حزب همت با دبیرکل محترم حزب جناب آقای سید احمد نبوی🔸

بنام خدا و با سلام

  1. گزارشی از نشست سراسری مسئولین استان های حزب همت با دبیرکل محترم حزب جناب آقای سید احمد نبوی

این نشست روز پنج شنبه مورخ ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱ در تهران از ساعت ۱۰:۰۰ صبح لغایت ۱۵:۰۰ برگزار گردید.
این جلسه با هدف تبیین سیاست های کلان حزب و آینده تشکیلاتی در استانها برگزار گردید و مباحثی جهت ارائه برنامه ها و راهکارهای لازم جهت حضور حزب در عرصه های مختلف کشور ایراد گردید.
این نشست در دو بخش برگزار گردید.
بخش اول به ایراد سخنان دبیرکل ، جانشین و مسئول امور استانهای حزب و همچنین معارفه حاضرین در جلسه اختصاص داده شد و بخش دوم بعد از اقامه نماز و صرف نهار به ارائه گزارش عملکرد حزب توسط مسئولین استان ها و همچنین بیان ظرفیت ها و مشکلات حزب در استان ها و ارائه راهکارهایی جهت پیشبرد اهداف کلان حزب اختصاص گردید که سوالات حاضرین توسط دبیر کل پاسخ داده شد .

مباحث و موضوعات مطرح شده در این نشست توسط دبیر‌کل و تشریک مساعی با مسئولین حزب صورت پذیرفت و حاصل آن مصوبات ذیل بود .

۱.مقرر گردید تمام استان ها جهت فعالیت در انتخابات مجلس اینده حداقل مجوز دو سوم دفاتر شهرستانی خود را از فرمانداری های مربوطه دریافت نموده باشند و همچنین هر حزب همت در هر استانی یک همایش بزرگ در بهار سال ۱۴۰۲ برگزار نمایند .

۲.مقرر گردید کارگروه مجلس که در شورای مرکزی حزب تشکیل گردیده است آیین نامه های مربوط به نحوه فعالیت استان ها در موضوع مجلس آتی را ابلاغ نمایند.

۳.بانظر به تشکیل کارگروه صدور کارت شناسایی اعضا حزب در شورای مرکزی مقرر گردید که تمام اعضا حزب در سراسر ایران کارت شناسایی واحد با کدهای متفاوت که مختص هر استان است که توسط ستاد مرکزی حزب صادر می‌گردد داشته باشند . اطلاعات و مدارک لازم بعد از بررسی این کارگروه به استان ها ابلاغ خواهد شد.

۴.با توجه به برگزاری کنگره ملی حزب در بهمن ماه جهت انتخابات شورای مرکزی و بازرسین مقرر شد سهمیه حضور نفرات از استان ها بعد از بررسی کارگروه برگزاری کنگره به استان ها ابلاغ شود‌.(لازم به توضیح است که حضور تمام افراد شرکت کننده در این کنگره بدون کارت شناسایی صادره از سوی دفتر مرکزی امکان پذیر نمی باشد)

۵.مقرر گردید تمامی مسئولین استان ها ظرف مدت کوتاهی یک نفر را بعنوان مسئول کمیته معلولین در استان خود به آقای حمید کولابادی رئیس سازمان معلولین کشوری اعلام نمایند.

۶.مقرر گردید تمامی مسئولین استان ها ظرف مدت کوتاهی یک نفر را بعنوان مسئول کمیته مطالبه گری در استان خود به آقای فرزاد‌ مرادی رییس کمیته مطالبه گری کشوری اعلام نمایند.

۷.مقرر گردید فرم های ارائه شده در جلسه با دقت تکمیل گردیده و برای دبیرکل ارسال گردد.

۸.مقرر گردید مسئولین استان هایی که در سال ۱۴۰۰ فعال بوده اند خلاصه ای از گزارش عملکرد یکساله ی خود را به صورت فایل Word و به همراه مستندات تصویری و سندهای مکتوب به خانم بیات مدیر اجرایی کتاب گزارش عملکرد حزب در سال ۱۴۰۰ ارسال نمایند.

۹.مقرر گردید هر یک از مسئولین محترم ، فرد مطبوعاتی خود را جهت دریافت نمایندگی نشریه تحول گرایان در استان مربوطه را به آقای شهرام دانشور مسئول امور استان ها معرفی نمایند.

۱۰.مقرر گردید هر یک از مسئولین استان ها فرد محتوایی خویش را جهت قبول مسئولیت در شورای سیاستگذاری حزب در استان خود به آقای دانشور معرفی نمایند(مختص استان هایی که تا به الان معرفی ننموده اند).

۱۱.مقرر گردید هر یک از مسئولین استان ها نسبت به دریافت مجوز پایگاه خبری همت استانی خود از ادارات کل ارشاد استان ها اقدام نمایند.

۱۲.مقرر گردید نشست بعدی مسئولین استان ها در فصل زمستان با میزبانی استان فارس و با مسئولیت آقای انصاری ارجمند برگزار گردد.

۱۳.مقرر گردید دستورالعمل استفاده از مهر و سربرگ به شهرستان ها توسط مسئولین استان ها ابلاغ گردد(شهرستان ها دارای سربرگ مجزا با درج اسم شهرستان ذیل استان مربوطه می باشند اما در اختیار داشتن مهر تنها مختص استان می باشد و اگر شهرستانی نیاز به ممهور نمودن نامه مهم خود را داشته باشند از مهر استانی می تواند استفاده نماید).

۱۴.باتوجه به موضوعات مطرح شده در خصوص مباحث و مشکلات مالی و اسپانسری حزب در استان ها، مقرر شد که هلدینگ اقتصادی همت(خارج از حزب) جهت کمک مالی به حزب تشکیل گردد.

۱۵.مقرر شد آیین‌نامه رتبه بندی استان ها در شورای مرکزی تدوین و نهایی گردید و جهت استحضار مسئولین استانی ابلاغ گردد.

با تشکر
سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

https://t.me/hemmattehran
Www.hmtp.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.