حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

🔸آزموده را آزمودن خطاست🔸

به نام خدا و با سلام

” آزموده را آزمودن خطاست ”

دیروز حکم انتصابی با مضمون ذیل در جامعه سیاسی ایران پر سر و صدا شد .

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حجت‌الله عبدالملکی
سلام علیکم
مستند به مفاد ماده (۲۳) قانون برنامه ششم توسعه و نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در مسیر تحقق اهداف سند تحول دولت مردمی، به موجب این حکم شما را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می‌نمایم.
در سه بند از بندهای حکم از ایشان خواسته شده است که :
. نظارت بر عملکرد مدیران مناطق و شفافیت عملکردی و مالی برای سازمان منطقه.
. اصلاح نظام درآمدی سازمان‌های مناطق با هدف کاهش تمایل به واردات و واگذاری اراضی.
. تقویت مدیریت متمرکز مناطق و حذف ناهماهنگی‌ها با اجرای ماده (۶۵) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه.

جناب آقای رئیسی واقعا فکر می‌کنید ایشان توانایی چنین اقداماتی را دارند؟
اگر بله چرا با استعفای عزل گونه ایشان از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی موافقت کردید و اگر خیر چرا با این انتصاب در این پست مهم موافقت کردید .
تغییر مهره های ناکارآمد نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه امید مردم را نا امید خواهد کرد و بر تعداد معترضان خواهد افزود .
جناب آقای رئیسی حتما سخنان حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در نشست فعالان دانشجویی در ایلام را در خصوص نظر سنجی از مردم شنیده اید ، جهت یادآوری عرض میکنم که در این نظر سنجی میدانی ۱۰ درصد مردم اغتشاش‌ها و ۵۵ درصد اعتراضات را تأیید کرده‌اند.
از این افراد ۸۳ درصد اصلا در این اعتراضات شرکت نکرده‌اند، ولی با این وجود معترض‌اند. این افراد ۶۰ درصد مسائل اقتصادی و معیشتی را دلیل این اعتراض‌ها دانسته‌اند و همچنین بیش از ۲۰ درصد فساد اداری و اصلاح ساختار آن را بیان کرده‌اند؛ وقتی از این افراد سؤال شده است مطالبات شما چیست که باز هم ۵۹ درصد اصلاح معیشت، شش درصد رفع فیلتر را خواستار شده‌اند ، تحلیل این آمار با انتخابات سیزدهم نیز جالب خواهد بود .
بر اساس آمار وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری دوره گذشته بیش از ۵۹ میلیون واجد شرایط رأی دادن در کشور داشته ایم که از این تعداد ۲۹ میلیون نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرده اند و حضرتعالی ۱۸ میلیون رای آورده اید ، این یعنی آنکه ۳۰ میلیون نفر در انتخابات شرکت نکرده اند و از شرکت کرده ها ۱۱ میلیون نفر به شما رأی نداده اند و این ۴۱ میلیون نفر جمعیت ایران هستند که انتظار می‌رفت با شعارهای انتخاباتی جنابعالی و پیشرفت کشور از شرکت نکردن در انتخابات ( ۳۰ میلیون نفر) و رأی ندادن به شما (۱۱ میلیون نفر) پشیمان شوند ، آیا چنین شد ؟ خداوکیلی با این انتصابات و جابجایی مهره های ناکارآمد باید منتظر چنین نتیجه ای بود ؟
چرا باید آقا مقداد اینقدر موثر باشد که عبدالملکی ضعیفی که از ترس استیضاح و عزل استعفا داده بود را به شما تحمیل کند .
نمایندگان مجلس اگر وکیل المله باشند باید هر چه زودتر دولت را در خصوص این انتصاب نسنجیده مورد اعتراض و شماتت قرار دهند .

جناب آقای رئیس جمهور، هنوز کور سویی از امید در دل عاشقان وطن باقی مانده است لطفا ادامه مسیر را با دست فرمانی جدید امتحان کنید و ۸۳ درصد مردم معترض و البته با حیای ایران که برخی از آنان هم در راهپیمایی سیزده آبان حضور داشتند را هر چه زودتر دریابید حتی در قطعنامه پایانی مراسم نیز به آن اشاره شده و آمده است: «از مسئولین امر می‌خواهیم ضمن رسیدگی به مشکلات معیشتی و رفاهی مردم صف معترضان و اعتراضات بحق آنان را از مغرضان جدا دانسته و راهکارهای قانونی بیان انتقادات را فراهم سازند».
جناب رئیس جمهور گرامی با لغو این حکم راه نفوذ بی عرضگان را بگیرید چرا که تاخیر موجب پشیمانی است و نهایتا پشیمانی سودی ندارد .

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت
https://t.me/hemmattehran
Www.hmtp.ir
https://t.me/SeyedAhmadNabavi92

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.