حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

🔸نزدیک بینی مشکل اصلی مسئولین کشور🔸

به نام خدا و با سلام

” نزدیک بینی مشکل اصلی مسئولین کشور ”

نزدیک بینی یکی از عیوب انکساری چشم به معنی این است که چشم بیمار نوشته‌ها و علامت‌ها را در فاصله نزدیک تشخیص می‌دهد، ولی در فاصله دور (نسبت به افراد سالم) نمی‌تواند تشخیص بدهد .
یکی از این افراد آقای باهنر نائب رئیس اسبق و نماینده دوره های دوم و سوم و چهارم و پنجم هفتم و هشتم و نهم مجلس می‌باشند که اخیرا فرمودند :
اهمیت جلسات فعالان سیاسی با آقای شمخانی بسیار بالاست چون من و دیگرانی که به این جلسه دعوت می‌شویم اصلاً فکر نمی‌کنیم که ایشان، خودسرانه این جلسه را برگزار کرده. احتمال قوی می‌دهیم که این جلسه، از سوی حاکمیت تنظیم‌شده است و قرار است اصلاحاتی انجام شود. آقای رئیسی، با احمدی‌نژاد و روحانی دیدار کند و از آنها مشورت بگیرد؛ رئیسی از رهبری‌ خواهش کند که جلسات رئیس‌جمهورها در محضر ایشان باشد.
بهتر است از ظرفیت‌ شخصیت‌های مطرح و مؤثر همچون علی لاریجانی برای بهبود وضعیت استفاده شود .

و یا اینکه آقای قالیباف رئیس قوه مقننه فرمودند:
حتماً در روند اداره کشور، اشکالات و کم‌کاری‌هایی داشته ایم .
لازم است ما در خیلی از موضوعات نوع نگاهمان را تغییر بدهیم. حکمرانی نو یعنی تغییر جدی در شیوه اداره کشور، که برای آن برنامه مشخص داریم.
( از جملات مشهور آقایان خاندوزی و دهها وزیر و معاون رئیس جمهور فعلی در ساده انگاری حکمرانی و بیماری نزدیک بینی ایشان می‌گذریم )
مراجعه جدی آقایان باهنر و قالیباف و خیلی از مسئولین جدا مانده از مردم به چشم پزشک حاذق و حل مشکل نزدیک بینی این بزرگواران عاجلا لازم و ضروری است چرا که حرفهای امروز این عزیزان انذارهای دو دهه گذشته بسیاری از علاقه مندان به نظام و انقلاب بوده است که بدلیل نزدیک بینی این خادمان ملت دیده و شنیده نشد .
اما امروز این نگاه‌های نزدیک بین دیگر دردی را دوا نمی‌کند و آقای باهنر با استفاده از عینک دوربین متوجه خواهد شد که با حضور احمدی و نژاد و روحانی و علی لاریجانی مشکلی حل نخواهد شد چرا که آقای شمخانی نیز با نگاه نزدیک بین خود افرادی را به جلسه گفتگو دعوت کرده است که محلی از اعراب در بین مردم ندارند .
آقای قالیباف هم با رأی ۱۷/۴ درصدی خود قدرت نگاه دور بینانه را ندارد و براحتی برنامه دار بودن برای حل مشکلات کشور را اعلام می‌کنند آقای قالیباف ابتدا باید اعتراف کند که این مجلسیان با رای حداقلی توان نگاه ژرف اندیش به کشور را ندارند، مشهور است که می‌گویند فرد معتاد قبول ندارد که معتاد است و به این خاطر هر روز بیشتر در منجلاب اعتیاد فرو می‌رود ولی اگر همان ابتدا بپذیرد که معتاد است بخش بزرگی از درمان او انجام شدنی است .
مسئولین عزیز ما در سه قوه متحد و یکدست قبول ندارند که نماینده بخش کمی از جامعه ایرانی هستند و به همین دلیل اشتباه پشت اشتباه انجام داده و برای هر اشتباهی توجیهات مختلفی ارائه می‌دهند و هر روز فاصله خود را ناخودآگاه از مردم زیاد می‌کنند.
آقای باهنر نه شما و نه حاضران در جلسه ( اصلاح طلبان و اصولگرایان ) با آقای شمخانی نمی‌توانید نسخه هایی شفا بخش برای مردم بپیچید چرا که چشمان خود را هنوز علاج نکرده اید ، شما دوستان عزیز هیچگونه تعریف سیاسی برای رشد احزاب واقعی کشور ندارید، شما هیچ تعریف اقتصادی و هیچ راهکاری برای نجات قشر مستضعف جامعه از وضعیت معیشت و زندگی سخت مردم و امید به آینده آنان ندارید شما هیچ تعریف جامعه شناسانه ای از دهه هفتادی ها و هشتادی های این کشور ندارید ، نه شما نه خانواده و فرزندان شما هیچ شناختی از فقر و بیکاری جوانان و عدم وجود شرایط ازدواج و اوجگیری اعتیاد و زورگیری و سرقت در کشور ندارید ، آقای شمخانی و قالیباف و …. اگر شما توانستید با این اقشار بزرگ جامعه صحبت کنید و صدای آنان را بشنوید مطمئن باشید که قبول کرده اید نزدیک بین هستید و این ابتدای اصلاح و تغییر نگاه شما و سایر مسئولین کشور است و مردم امیدوار به تغییرات مدنی و غیر ساختارشکنانه می‌شوند در غیر این‌صورت هیچ .

در تمام دنیا سیاستمداران معضلات امنیتی خود را تبدیل به پروژه های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی می‌کنند و احزاب و سمن ها و اتحادیه های صنفی و کارگری را وارد حل معضلات می‌کنند، در کشور ما متاسفانه هر واقعه اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی را بسرعت امنیتی کرده و همه مسئولین ذی مدخل جا خالی داده تا دستگاههای امنیتی و انتظامی و قضایی ضعف آنان را پوشش دهند و همین رویه باعث شده است تا زندان‌ها پر از ورزشکار و هنرمند و معلم و کارگر و دانش آموز و جامعه شناس و پزشک و …. بشود .
نیروهای امنیتی و انتظامی و قضایی مظلوم‌ترین دستگاههای ایران هستند که باید جور ضعف بی عرضگی هزاران مسئول در کشور را بعهده بگیرند.
ای کاش اراده ای جدی برای آزمایش چشم اجباری مسئولین کشور بوجود بیاید.

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت
http://t.me/hemmattehran
http://Www.hmtp.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.