حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

“آقای قالیباف و ۱۰۴ میلیارد دلار حیف و میل”

به نام خدا و با سلام

“آقای قالیباف و ۱۰۴ میلیارد دلار حیف و میل”

فرماندهان جنگ در دوران دفاع مقدس خوب می‌دانند که آمار غلط رسیده از خط مقدم چگونه می‌توانست فجایع انسانی و نظامی غیر قابل جبرانی ایجاد نماید لذا یک مسئول گردان در گزارش بی سیمی خود از اطراف صحنه نبرد حتی به اندازه چند صد متر هم نمی‌توانست خطا داشته باشد چرا که فرماندهان لشگر و قرارگاه بر اساس آن گزارش، آتش توپخانه و حملات هوایی علیه دشمن را طراحی می‌کردند تا هم دشمن را منکوب کرده و هم نیروهای خودی آسیب نبینند .
بنابراین آقا باقر بعنوان فرمانده لشگر زمان جنگ تاثیر آمار بر شرایط کشور را خوب درک می‌کند خصوصا که در سخنان دیروز خود از عدد گِرد شده ۱۰۰ میلیارد دلار حرف نمی‌زند ، موضوع سخنان ایشان در شورای اداری استان خراسان شمالی بر محور عدد دقیق ۱۰۴ میلیارد دلار حیف و میل توسط مدیران که خودشان هم در آن میان آنان هستند می‌باشد.
آقای قالیباف خوب می‌داند به عنوان یکی از ۵ مسئول طراز اول کشور حرفی را که می‌گوید چه تبعات داخلی بر اقتصاد کشور و روحیه آسیب دیده ملت از فقر و تنگدستی دارد و چه دیدگاه‌هایی را در جهان و مخالفان حرفه ای جمهوری اسلامی ایران بر علیه کشور می شوراند ، بنابراین عدد ۱۰۴ میلیارد دلار به آتش کشیده شدن ثروت ملی و هدر دادن آن توسط مدیران کشور کاملا علمی و صحیح می‌باشد.

نزدیک به سیصد هزار شهید برای دفاع از این آب و خاک بر زمین افتادند تا شکاف طبقاتی و فساد و رانت و آتش زدن به ثروت ملت توسط پهلوی ها را اصلاح کنند ، پس این فاجعه ملی و مصیبت عظیم آتش زدن ۱۰۴ میلیارد دلار که سهم هر ایرانی از این رقم ۶۰ میلیون تومان می‌شود چیست ؟
به کجا می روید ؟ چرا مدیران طراز اول کشور از این درد عظیم خودکشی نمی کنند ؟ بخش بزرگی از مردم زیر خط فقر و فلاکت بسر می‌برند که خرید مرغ و تخم مرغ برایشان خواب و خیال شده است برخی مردم خود را به تمارض می‌زنند که عروس و داماد و نوه ها به میهمانی ایشان نیایند ، هر روز در فضای مجازی صدها نفر در گروه‌های مختلف و پی وی اشخاص گدایی محترمانه و با آبرو می‌کنند ، پاسخ این مردم شهید داده و صبور و زجر کشیده که سنگ زیرین آسیاب انقلاب بوده است را چه کسی باید بدهد ؟

۱– آقای قالیباف مردم ایران منتظر توضیحات بیشتر شما در این خصوص هستند .
۲– اسامی بخشی از این مدیران و معرفی آنان به دستگاه قضایی و مردم حداقل وظیفه شماست .
۳– سهم خود شما و مدیران ارشد منصوب شما از این ۱۰۴ میلیارد دلار چقدر است و چگونه می‌خواهید جبران مافات کنید ؟
۴– جناب قالیباف برای اینکه مردم از این گزارش شما کمی آرامش بگیرند ، حداقل کاری که می‌توانید انجام دهید در وهله استعفا دادن از ریاست مجلس و تمامی مناصب و مشاغل و شوراها و مجامع است ، عذرخواهی رسمی از ملت بابت بخشی از این حیف و میل و آتش زدن بیت المال و رد مالی که بدست آورده اید و نهایتا اینکه چادر زدن در بهشت زهرا و زندگی در کنار مزار شهدا و گریستن و عذرخواهی از شهدا تا آخر عمرتان برای احتمال بخشیده شدن توسط ایشان است .

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه(همت)

Www.hmtp.ir
@hemmat1396

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.