« راهی جدید برای تشنگان قدرت !! »

دبیرکل حزب همدلی مردم تهران (همت) مقاله زیر در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان را در صفحه شخصی خود قرار دادند:

به نام خدا و با سلام

« راهی جدید برای تشنگان قدرت !! »

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان قانون منع به کارگیری بازنشستگان با هر کیفیتی به تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان رسید .
بنظر می‌رسد در کل کشور حدود دو هزار نفر در رده های مختلف مدیریتی شامل این قانون گردند و برخی از آنان که نزدیک به چهل سال سابقه کار و سی سال مدیریت میانی و ارشد در نظام داشته اند باید آماده استراحت و نوشتن خاطرات خود و البته ارائه مشاوره رایگان و بدون سمت به جایگزینان خود باشند و مدتی را از هیاهوی قدرت دور و با فاصله کاری به عملکرد گذشته خود نظر بیندازند و ببینند چه کرده اند که امروز اینچنین مردم از عملکردشان ناراضی هستند و تا فرصت هست بفکر جبران مافات باشند تا شاید کمی آرامش بگیرند ، اما فکر میکنید تشنگان قدرت و یا شاید شیفتگان خدمت !! به این راحتی قدرت را رها خواهند کرد ؟ زهی خیال باطل ، جمع کثیری از ایشان در حال محاسبات عملیاتی و مالی و روانی برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از حوزه های انتخاباتی محل تولد خود هستند که البته علیرغم اینکه سالها از آن دور بوده اند قصد دارند تا شرف حضور یابند و منت بر سر مردم منطقه خود بگذارند و در قالب سوپر من و مرد آهنین برای نجات موکلان شهر خود وارد عرصه کارزار شوند و تمام درآمد نجومی حاصل از سالها مسئولیت خود را خرج خدمت به مردم برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی نمایند ، کاری که برخی از آنان در دو ماه باقی مانده از فرصت قانونی به استعفا و با سو استفاده از مسئولیت فعلی در حال حاضر انداختن آن هستند .

ولیکن از یک چیز بی خبرند و آن قدرت تجزیه و تحلیل بالای مردم در شناسایی خادمان از خائنان می‌باشد ، حداقل چهل سال در موج سواری قهرمانان پوشالی و جناح های سیاسی چپ و راست استخوان خرد کرده اند و این مردم خود یک پا سیاستمدارانی با تجربه شده اند .
اما این بار مردم خط قرمزی جدی برای خود دارند و آن عدم اقبال به نام آشنایان و مسئولان سالهای گذشته که مسبب این نابسامانی ها هستند خواهند داشت .
نیروهای تازه نفس مردمی و انقلابی که می‌توانند خونی تازه در رگهای انقلاب اسلامی جاری کنند و لقمه حلال زندگی هایشان اجازه اختلاس و چپاول را به آنان نمی‌دهد و همچنین هیچگونه بدهی سیاسی به جریانات اصلاح طلب و اصولگرا نداشته باشند شاید مورد اقبال مردم قرار بگیرند و با ایثار و تلاش خود بتوانند انقلاب اسلامی را در ریل خود قرار دهند .
لذا مردم از امروز بدنبال شناسایی چهره هایی گمنام ولی تحول خواه ، اصیل و ضد اشرافی و از همه مهمتر انقلابی و سالم که اسیر وسوسه های رانت خواران و دلالان نگردند می‌باشند .

انشاءالله تعالی

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت