‍ ” جنبش دهه شصتی های با همت ، همدلی وتحول خواهی را در مجلس جوان آینده رقم خواهند زد. “

‍ ” جنبش دهه شصتی های با همت ، همدلی وتحول خواهی را در مجلس جوان آینده رقم خواهند زد. “

دبیر کل حزب همت در دیدار با جوانان این حزب در شهرستان اسلامشهر گفت : جنبش دهه شصتی های با همت ، با تکیه محتوایی بر گام دوم انقلاب و با برنامه ای مدون برای رفع موانع رونق تولید آماده حضور در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی می شوند.

اتحاد ، همدلی و همت دهه شصتی ها با ۱۷ میلیون نفر جمعیت که با اقناع پدر و مادرخود حدود ۵۰ میلیون رای دهنده می‌باشند می تواند تنها راه بیرون کردن مدیران پیر و فرتوت از گردونه رقابت باشد ، مدیران فسیل شده بازنشسته ای که هنوز به ۷۵ سالگی نرسیده اند و پس از سی و اندی سال خدمت هنوز احساس تکلیف میکنند و چون در این سالها با تکیه بر یکی از دو جریان سیاسی غالب خود را در مسند نگه داشته بودند بار دیگر با شعارهای دو گانه اصلاح طلبی و اصولگرایی و ایجاد فضای دو قطبی رنگارنگ جوانان را سرگرم مبارزات زرگری خود نمایند .
ایشان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: دعوت از جوانان توسط ژنرال های شکست خورده ی قبلی کاری عبث و بیهوده است.

سید احمد نبوی همچنین گفت : جوانان میتوانند سردمداری حرکت خود را در سایه منویات مقام معظم رهبری با همت و همدلی و همچنین با هدف تحول خواهی بعهده بگیرند و نیازمند دعوت از سوی سران دو جریان اصول گرا و اصلاح طلب برای رای دادن و سربازی نمی باشند و امروز خود را مردانی همطراز با سرداران شهیدی میدانند که دهها سال قبل با نیروی جوانی و همدلی و اعتقاد به پیروی از ولایت فقیه کاری کردند کارستان .

وی گفت : حزب همت، با ترکیبی از ۸۰% جوانان با انگیزه و ۲۰% میانسالان با تجربه راه خود را برای تهیه لیستی از کاندیداهای جوان با همت اغاز نموده است و بزودی در همین تابستان جاری با همایشی بینظیر زمینه را برای جذب جوانان تحول خواه کشور در حزب همت فراهم خواهیم کرد .

سجاد سیف
روابط عمومی حزب همت

بازخورد خبری:

سایت جوانان آینده نگر

سایت اقتصاد گردان

سایت خبری تحلیلی راه امروز

سایت اقتصاد نامه

‍ ” جنبش دهه شصتی های با همت ، همدلی وتحول خواهی را در مجلس جوان آینده رقم خواهند زد. “
‍ " جنبش دهه شصتی های با همت ، همدلی وتحول خواهی را در مجلس جوان آینده رقم خواهند زد. "اسلامشهرتحول خواهیجنبش دهه شصتی هاجنبش دهه شصتی های با همتحزبحزب همتحزب همدلی مردم تحول خواه (همت)حزب همدلی مردم تهراندبیرکلدبیرکل حزب همدلی مردم تهراندهه شصتی هاسید احمد نبویهمتهمدلیهمدلی مردم تهران