کاندیداهای حزب حق حضور در لیست‌های اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را ندارند

دبیرکل حزب همت: کاندیداهای حزب حق حضور در لیست‌های اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را ندارند

سیداحمد نبوی گفت: حزب همت در انتخابات با هیچ‌یک از دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا ائتلاف نمی‌کند و شرط حضور نامزدها در لیست ما نیز عدم حضور در لیست‌های انتخاباتی این ۲ جریان است.

سیداحمد نبوی دبیرکل حزب همت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره راهبرد این حزب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما برای این دوره از انتخابات با هیچ یک از دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا ائتلاف نخواهیم کرد و شرط حضور نامزدها در لیست ما نیز عدم حضور در لیست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان و اصولگرا است.

وی با بیان اینکه حزب همت در لیست‌های هیچ یک از جریانات اصولگرا و اصلاح‌طلب شریک نمی‌شود، گفت: حزب همت کاملاً مستقل برای انتخابات حضور خواهد داشت و از هم اکنون نامزدهای خود را در تهران و دیگر حوزه‌های انتخابیه شناسایی و حتی اعلام ثبت‌نام در ستاد انتخابات حزب کرده‌ایم.

دبیرکل حزب همت خاطرنشان کرد: هم اکنون حزب همت در حال آموزش نامزدهای انتخابات خود در حوزه‌های روانشناسی و سیاسی است.

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

 

انتخاباتانتخابات مجلس شورای اسلامیانتخابات مجلس یازدهمتحولخواهیحزب همدلی مردم تحول خواه (همت)خبرگزاری فارسدهه شصتیدهه شصتی هاسرلیستسرلیست حزب همتفارسکاندیداهای انتخابات مجلسکاندیداهای حزب حق حضور در لیست‌های اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را ندارندلیست اصلاح طلبانلیست اصول گرایانلیست حزب همتمصاحبه دبیرکل حزب همت با خبرگزاری فارس