انتخابات پرشور باوجود ژنرال‌ها معنی نخواهد داشت

مسئول حزب همت در خراسان رضوی :

انتخابات پرشور باوجود ژنرال‌ها معنی نخواهد داشت

با حضور جمعی از فعالان سیاسی استان خراسان رضوی، دفتر استانی حزب همدلی مردم تحول خواه «همت» در مشهد افتتاح شد.

وحید کول آبادی دبیر شاخه خراسان حزب در سخنانی با اشاره به نقش احزاب در بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: هرکشوری که به نحوی دچار تک صدایی شود، به سمت دیکتاتوری پیش خواهد رفت و ازاین رو وجود احزاب قدرتمند و با جایگاه مردمی کمک موثری برای تحقق مردم سالاری دینی خواهد بود.

وی بابیان اینکه برای رسیدن به شعار پاک دستی و ضد فساد بودن می بایست وام دار هیچ گروه و دسته ای نباشیم، افزود: ما بنابر منشوراخلاقی که برای حزب تعریف کرده ایم وام دار هیچ شخص و گروهی نیستیم و نخواهیم بود و معتقدیم امروز ایران اسلامی نیازمند نگاهی نو و توانمند در عرصه های مختلف اجتماعی و ازاین رو نگاه را باید با شعار {جریان سوم راهبرد گام دوم انقلاب} پیگیری خواهیم کرد.

کول آبادی اهداف حرکت مجموعه در بستر سیاست کشور را حرکتی نو و قابل اعتنا اعلام و ادامه داد: جریان سوم و جنبش دهه شصتی ها در واقع نماینده قشر خاکستری جامعه یعنی همان افرادی که باوجود دلبستگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی از مشکلات عدیده مدیریتی به تنگ آمده اند، می باشد و امیدواریم بتوانیم کمک کوچکی به حل مشکلات کشور نماییم.

کول آبادی بابیان اینکه جریان سوم، جریان اصیل و برخواسته از اصول و آرمان های این انقلاب است، افزود: جریان سوم، جریانی مبتنی بر توانایی جوانان و استفاده از تجارب ریش سفیدان است و ما معتقدیم این نکته باید به خوبی درک شود که همان طور که رهبر فرزانه فرمودند هرجا به جوانان اعتماد کردیم موفق شدیم.

وی فساد و ناکار آمدی در املا و اجرای قانون را از مهم ترین چالش های سیستم مدیریتی کشور دانست و تصریح کرد: مجلس فعلی، مجلسی در تراز انقلاب اسلامی نیست زیرا مجلسی که ۹۰ نفر از نمایندگان آن با جرائم مالی توسط شورای محترم نگهبان رد صلاحیت شده اند، نمی تواند فریاد رس افراد کف جامعه باشد و قطعا ما باید یک دگردیسی رادر این خصوص شاهد باشیم.

عضو شورای مشورتی شورای مرکزی حزب همت اضافه کرد: از سوی دیگر سیستم مجریه ما هم در این ۶ سال نشان از آن است که نه تنها عزمی برای مبارزه با فساد ندارد بلکه گاهی باصدور بخشنامه های فساد آور و رانتی دیگر دستگاه های متولی را هم درگیر می نماید.

کول آبادی مجلس شورای اسلامی را عصاره فضایل ملت نامید و گفت: با توجه به وضع جامعه به این نتیجه می رسیم که مردم ناکار آمدی دو جناح اصول گرا و اصلاح طلب را با گوشت و پوست خود لمس کرده اند و الان انتظار دارند تا نسل جدید نیروهای انقلاب سکان دار عرصه مختلف بشوند تا با نگرشی نو گام دوم انقلاب محکم تر برداشته شود.

وی حضور مجدد ژنرال های امتحان پس داده را در یک مجلس آفت بزرگ برای مطالبه گری مردم دانست و ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای حضور جوانان، این تشکل در اولین گام ضمن اعتماد به جوانان شایسته این مرز بوم و نگاه ویژه به نسل اول انقلاب و دهه شصتی ها، از بین کاندیداهای علاقه مند انقلابی و تحصیل کرده و با انگیزه خدمت گرایی، نفرات مورد موثق خود را در سطح استان خراسان رضوی به ملت مردم شریف ایران معرفی خواهد کرد و امیدواریم باحمایت و همراهی مردم، مجلسی در راستای اهداف عالیه نظام برپا نماییم.

گفتنی است: دفتر حزب همدلی مردم تحول خواه (همت )به دبیر کلی سید احمد نبوی و دبیری وحید کول آبادی در خراسان رضوی با حضور جمعی از فعالان سیاسی در مشهد آغاز به کار کرد.

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

انتخاباتانتخابات پرشور باوجود ژنرال‌ها معنی نخواهد داشتانتخابات مجلس شورای اسلامیبیکاریتحولخواهیجنبش دهه شصتی هاجوانانحزبحزب همتحزب همدلی مردم تحول خواه (همت)خراسان رضویدهه شصتی هاکول آبادیمشهدوحید کول آبادی