🔸شیمیایی صدام ، شیمیایی هزاره گرا🔸

به نام خدا و با سلام

” شیمیایی صدام ، شیمیایی هزاره گرا ”

۴۱ سال پیش در همین روزها در عملیات بدر با بمباران شیمیایی عراق در نزدیکی رود دجله شیمیایی شدم و به اتفاق محمد علی خندان به اهواز منتقل شدیم اوایل خیلی مهم نبود ولی بعد از چند هفته عوارض تنفسی و تنگی نفس عارض گردید و تا آخر جنگ دیگر در هیچ عملیاتی نای دویدن نداشتم و هنوز اثرات آن باقیست .
جنایت حملات شیمیایی دشمن بعنوان بی‌رحمانه ترین فاجعه بشری در جنگ ثبت شد و به خاطره ها پیوست .
… ولی بناگاه گوشمان  با چند خبر مشکوک مسمومیت در مدارس دخترانه آشنا شد و البته  امروز بنا به تایید برخی مسئولین کشور معلوم شده است که نوعی ماده شیمیایی توسط جنایتکارانی ناشناس طالبان مسلک !!، علیه دختران نوجوان محصل و بالتبع غیر نظامی این آب و خاک و در شهرهای مختلف بکار گرفته شده‌است .
شیمیایی شدن رزمندگان در جنگ نیز قبیح بود و توسط مردم آزاده دنیا تقبیح و محکوم گردید و یکی از مظلومیت های رزمندگان ما درگیر شدن با این جنایت ضد بشری بود ولی مصدومیت و مسمومیت دختران دانش آموز در مدرسه که محل تعالی آنان است چه معنی ای می‌تواند داشته باشد؟

حزب همدلی مردم تحول‌خواه(همت) بر اساس گزارشات شفاهی و تلفنی رسیده از اعضاء خود در سراسر کشور، حکایت از آن دارد که نگرانی‌های والدین دانش آموزان خصوصا در شهرهای قم ، خرم آباد ، بروجرد و تهران به شدت افزایش یافته است.

شناسایی، دستگیری ، محاکمه و محکومیت به اشد مجازات برای مسموم کنندگان دختران این سرزمین، مطالبه جدی مردم نجیب، آرام و صبور ایران از سران سه قوه ای می‌باشد که امروزه در قبال این اتفاق وحشتناک به طرز عجیبی روزه سکوت گرفته اند .
آیا میدانید خانواده های دانش آموزان، گروه‌هایی را در فضای مجازی ایجاد کرده اند و در حال پیدا کردن راهکارهایی برای نجات فرزندانشان از این حملات شیمیایی هستند ؟
آیا میدانید هر دانش آموز دختر در معرض خطر احتمالی، فقط در خانواده خود، دهها بلکه صدها خواهان و علاقمند دارد و این یعنی میلیونها چشم نگران به خاطر این اتفاق در ایران به وجود آمده است.
ما به قدرت و توانائی دستگاههای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشورمان ایمان داریم و آرزو می کنیم از این امتحان سخت هر چه زودتر و سربلند بیرون بیایند .

انشاءالله
سید احمد نبوی
دبیر کل حزب همت

http://t.me/hemmattehran
http://Www.hmtp.ir

حزب همتسیداحمدنبوی،شیمیایی صدام ، شیمیایی هزاره گرا