یادداشت عضو شورای مرکزی با عنوان “می نویسم، شاید به دستت برسد.”

می نویسم، شاید به دستت برسد.

اواخر سال ۹۶ بود که عده ای #تحول_خواه، #مطالبه_گر، #عملگرا و #دردشناس ، از دل مردم کوچه و خیابان در کنار هم جمع شدند و #حزب_همدلی_مردم_تهران را ایجاد کردند. این مردم #ساده_زیست و #مومن و #آزاده، همه تلاششان این است که باری را از روی شانه های مردم سختی کشیده کشور بردارند. مردم بزرگواری که تا خواستند طعم شیرین #آزادی را بچشند، همه دنیا دست در دست هم دادند تا شرینی آزادی را با تلخی #فشار و #سختی و #جنگ برای این #مردم_آزاد_و_آزاده، جبران کنند.

البته لازم به ذکر است که در کنار همه این فشارها و سختی های خارجی از سوی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، #بی_کفایتی، #بی_مسئولیتی و #فساد برخی از #عوامل_داخلی نیز، مزید علت ایجاد شرایط بحرانی در کشور گردیده است.

#مقصود #همتیان_تحول_خواه، #کسب_رضایت_پروردگار و #مردم و همچنین #تعالی ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه و قصدشان #توسعه_همه_جانبه، #متعادل و #پایدار کشوراست.

حزب همت برای نیل به مقصود #خطوط_قرمزی را تعیین و تعریف کرده است :
۱- تقید به منویات #رهبری
۲- #با_مردم و #در_کنار_مردم بودن
۳- #اخلاق_مداری

بر همین اساس،#گفتمان_های حزب همت شکل گرفتند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:
۱ – طرح انتقادات اساسی، صرفاً به شرط ارایه پیشنهادات متناسب و اجرایی
۲- اجتناب از تکرار ناکامیهای دو جریان سیاسی غالب در کشور
۳- پرداختن به موضوعات #بیکاری و فساد در حوزه اجتماعی به عنوان محورهای اصلی
۴- تکیه بر #اقتصاد_مردمی، #اقتصاد_مقاومتی، #بسیج_مردمی در اقتصاد و تولید ملی به عنوان محورهای بهبود و توسعه اقتصادی
۵- تلاش در راستای توسعه پایدار #زیست_محیطی و حفاظت از منابع طبیعی برای نسل های آینده

از آنجایی که #همتیان_تحولخواه در مدار هیچکدام از دو جریان مطرح سیاسی کشور نیستند و با در نظر گرفتن خطوط قرمز حزب، با ایجاد #فرهنگ #مطالبه_گری ، قصد ایجاد #تحولاتی شگرف در بدنه حکومت را دارند، در مراسم دومین کنگره حزب ، نام حزب همدلی مردم تهران، به #حزب_همدلی_مردم_تحولخواه تغییر یافت تا با #همتی_مضاعف، دست در دست همه مردم ایران زمین، #تحول_خواه و #تحول_ساز باشیم.

ما #همتیان_تحولخواه، همراه و همدل با مردم دردکشیده، با یاری جوانان نخبه، غیور و انقلابی با صدایی رسا، فریاد تحول خواهی و عملگرایی را به نفع مردم ایران سر خواهیم داد و به حول و قوه الهی با بهره گیری از گفتمان های سازنده و اخلاق مدارانه، در راستای بیانیه گام دوم رهبری معظم انقلاب، قدم های بزرگی برخواهیم داشت.

#حزب_همدلی_مردم_تحولخواه
#نادیا_وکیلی
#عضو_شورای_مرکزی_حزب_همت
#همتی_تحولخواه

@tahavvolkhahi
@hemmattehran
www.HMTP.ir

تحولخواهیحزبحزب همتحزب همدلی مردم تحول خواه (همت)حزب همدلی مردم تهرانشورای مرکزیعضو شورای مرکزیعضو شورای مرکزی حزب همدلی مردم تهراننادیا وکیلیهمتهمدلی مردم تهران