” برادر دهه شصت و ژنرال دهه نود “

به نام خدا و با سلام

” برادر دهه شصت و ژنرال دهه نود “

همه کسانی که سالهای اول جنگ در پادگان امام حسین ( ع ) و پادگان ولی عصر ( عج ) رفت و آمد داشتند خوب بیاد دارند که ناهار و شام در آشپزخانه این پادگان ها ، سپاهی بزرگ و کوچک نداشتیم ، سرباز و سردار نداشتیم ، همه با هم رفیق بودند و همدیگر را با پیشوند برادر خطاب میکردند ، فرمانده پادگان و نیروی کادر و آموزشی در یک صف غذا می ایستادند و به نوبت غذا می گرفتند کنار هم می نشستند و تا پایان غذا با هم گپ و گفت میکردند ، از خصوصیات برادران دهه شصتی آن بود که مناصبشان و رتبه فرماندهی اشان تاثیری در گفتگو و تردد و فاصله با نیرو ها نداشت فرمانده پادگان با موتورسیکلت که از پادگان خارج میشد ، نیروی آموزشی پادگان خودش را در بین راه سوار میکرد تا پیاده در مسیر نباشد .
محافظ که نداشتند هیچ ، بلکه محافظ ضعیفتر ها بودند ، پیش رو و پس رو نداشتند چون اینها را خلاف شرع میدانستند ، در محله زندگی خود لباس سپاه را نمیپوشیدند که نکند کسی در خجالت از لباس آنان نوبت خود یا سهم خود و یا …. را در اختیار ایشان قرار دهند .
اگر یک غریبه وارد پادگان میشد نمیتوانست از لباس و ساختمان و خودرو و محافظ و ….. برادر بهمنی فرمانده پادگان را با یک نیروی ساده سپاهی تشخیص دهد و این رمز نزدیکی نیرو با فرمانده بود و این همان رمز پیروزی جنگ بود و این همان رمز نزدیکی مردم با نظام بود .
اما امروز ژنرال دهه نودی برای حضور در یک محل چند پیشرو می فرستد ، آنان منطقه را شناسایی میکنند به سر تیم محافظان خبر میدهند که ژنرال تشریف بیاورند و بعد ژنرال با چندین محافظ اجلال جلوس میکنند و از درب پشتی ساختمان وارد میشود و در همان زمان صف ورودی مردم برای اینکه بازدید بدنی بشوند و کیف خود را تحویل بدهند جلوی درب اصلی ازدحام عجیبی را ایجاد کرده است .
این روزها در ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از این مناظر بسیار دیده شد ، کاندیداها ساعتها در صف انتظار ورود از درب اصلی برای ثبت نام هستند ولی به ناگهان ژنرالی بدون نوبت از درب پشتی ، خندان و شاد روبروی دوربینهای خبرنگاران حاضر میشود و خارج از نوبت در مقابل چشم دهها کاندیدا ، ثبت نام میکند .
آمار این ژنرالها را در فضای مجازی پیدا کنید و آنان را در لیست سیاه رای ندادن خود قرار دهید .

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

" برادر دهه شصت و ژنرال دهه نود "انتخاباتانتخابات مجلس شورای اسلامیبرادر دهه 60بیکاریتحولخواهیجنبش دهه شصتی هاجوانانحزبحزب همتحزب همدلی مردم تحول خواه (همت)دهه شصتیدهه شصتی هاژنرال دهه 90ژنرالهاسید احمد نبویعضو شورای مرکزی حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)همت