حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
" برادر دهه شصت و ژنرال دهه نود "

” برادر دهه شصت و ژنرال دهه نود “

به نام خدا و با سلام

” برادر دهه شصت و ژنرال دهه نود “

همه کسانی که سالهای اول جنگ در پادگان امام حسین ( ع ) و پادگان ولی عصر ( عج ) رفت و آمد داشتند خوب بیاد دارند که ناهار و شام در آشپزخانه این پادگان ها ، سپاهی بزرگ و کوچک نداشتیم ، سرباز و سردار نداشتیم ، همه با هم رفیق بودند و همدیگر را با پیشوند برادر خطاب میکردند ، فرمانده پادگان و نیروی کادر و آموزشی در یک صف غذا می ایستادند و به نوبت غذا می گرفتند کنار هم می نشستند و تا پایان غذا با هم گپ و گفت میکردند ، از خصوصیات برادران دهه شصتی آن بود که مناصبشان و رتبه فرماندهی اشان تاثیری در گفتگو و تردد و فاصله با نیرو ها نداشت فرمانده پادگان با موتورسیکلت که از پادگان خارج میشد ، نیروی آموزشی پادگان خودش را در بین راه سوار میکرد تا پیاده در مسیر نباشد .
محافظ که نداشتند هیچ ، بلکه محافظ ضعیفتر ها بودند ، پیش رو و پس رو نداشتند چون اینها را خلاف شرع میدانستند ، در محله زندگی خود لباس سپاه را نمیپوشیدند که نکند کسی در خجالت از لباس آنان نوبت خود یا سهم خود و یا …. را در اختیار ایشان قرار دهند .
اگر یک غریبه وارد پادگان میشد نمیتوانست از لباس و ساختمان و خودرو و محافظ و ….. برادر بهمنی فرمانده پادگان را با یک نیروی ساده سپاهی تشخیص دهد و این رمز نزدیکی نیرو با فرمانده بود و این همان رمز پیروزی جنگ بود و این همان رمز نزدیکی مردم با نظام بود .
اما امروز ژنرال دهه نودی برای حضور در یک محل چند پیشرو می فرستد ، آنان منطقه را شناسایی میکنند به سر تیم محافظان خبر میدهند که ژنرال تشریف بیاورند و بعد ژنرال با چندین محافظ اجلال جلوس میکنند و از درب پشتی ساختمان وارد میشود و در همان زمان صف ورودی مردم برای اینکه بازدید بدنی بشوند و کیف خود را تحویل بدهند جلوی درب اصلی ازدحام عجیبی را ایجاد کرده است .
این روزها در ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از این مناظر بسیار دیده شد ، کاندیداها ساعتها در صف انتظار ورود از درب اصلی برای ثبت نام هستند ولی به ناگهان ژنرالی بدون نوبت از درب پشتی ، خندان و شاد روبروی دوربینهای خبرنگاران حاضر میشود و خارج از نوبت در مقابل چشم دهها کاندیدا ، ثبت نام میکند .
آمار این ژنرالها را در فضای مجازی پیدا کنید و آنان را در لیست سیاه رای ندادن خود قرار دهید .

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.