آشنایی با کاندیداهای حزب همت در تهران ” حسنی السادات میبدی “

حسنی السادات میبدی

کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی – حوزه تهران شهرری ، اسلامشهر ، پردیس و شمیرانات

بسمه تعالی

به عمل کار برآید به سخن گفتن نیست

حسنی السادات میبدی هستم فرزند سید علی در خانواده ای مذهبی و معتقد در نیمه ی دهه ۵۰ متولد شدم و از همان کودکی با تربیت پدر و مادر عزیزم پله های ترقی رو طی کردم و با توجه به مشغله ی مردمی زیاد پدر با حمایت و نظارت دقیق مادر اکنون به عنوان بانویی موفق در جامعه ، همگام با مردم خصوصا دردمندان میهنم برای رفع مشکلات و احقاق حق آنها در حد توانم قدم برمیدارم . دوران دبیرستان را در مجتمع آموزشی فرهنگی آیین روشن گذرانده و مدیر مجتمع سرکار خانم گرجی را به دلیل اقتدارش و قدمهایش در مجلس تحسین میکردم و آرزو داشتم روزی همانند ایشان بتوانم وارد حیطه ی مجلس و قانون گذاری شوم.

در دهه ۷۰ مشغول فعالیتهای روانشناسی و سپس هنری شدم ، در دهه ۸۰ بحث هنر را به جد دنبال و به اشتغال تبدیل و منبع درآمدزایی قرار دادم ، به طوریکه در سال ۱۳۸۶ در مجله ی هنری در کنار بعضی از بانوان نمونه کشور مورد تمجید قرار گرفتم . از ابتدای دهه ۹۰ در کنار صنعت هنری منبت و معرق کاری ، وارد رشته ی مورد علاقه ام یعنی حقوق شده و تا کنون در این مسیر قدم برمیدارم.

در راستای این هدف والا و ارزشمند ، در حال حاضر به عنوان مشاور حقوقی قضایی مشغول فعالیت و همچنین با سمت مدیر عامل مؤسسه ی حقوقی مشغول خدمت به هموطنانم هستم . بیش از ۱۵۰۰ مشاوره موفق افتخاری از ابتدای امر تا مرحله ی اجرای احقاق حق ، موهبتی است که خداوند نصیبم گردانیده.

هم راستا با این فعالیت در حوزه ی اقتصادی و بازرگانی نیز پیشترفت های قابل توجهی داشته و در بعد فرهنگی ادبی نیز تالیف کتابی در نگاه به حقوق اقلیت های مذهبی در کشورم به چاپ رسانیده و چندین مقاله در خصوص حقوق جزا و کیفری در اسلام به رشته ی تحریر درآوردم .

به عنوان یک بانوی بسیجی تمام همت و آرزویم پیشترفت کشور و سربلندی زنان و مردان و کودکان وطنم هست .

به امید انتخاب افراد پاکدست و دلسوز و با بصیرت

انتخابی نو ، سرنوشتی نو

وعده ی ما دوم اسفند https://t.me/h_sadat_meybodi

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

 

انتخابات مجلس شورای اسلامیانتخابی نوتحول خواهحزب همدلی مردم تحول خواهحسنی سادات میبدیسرنوشتی نولیست همتلیست همت با انتخاب ملتمجلس تحول گرامجلس شورای اسلامیهمت برای ملت