” نخبگان سیاسی کشور ”

” نخبگان سیاسی کشور ”

به نام خدا و با سلام

دوشنبه ۲۹ اردیبهشت جاری آقای رئیس جمهور نشستی با نخبگان سیاسی کشور گذاشتند .
ملاقات و دیداری در خصوص راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی و گفت و شنودی با یکدیگر و رهنمودهای متقابلی ارائه نموده اند .
حاضران در جلسه :

الف ) اصولگرایان
آقایان میر سلیم
مصباحی مقدم
رفیقدوست
مظفر
توکلی
متوسط سن نزدیک به ۷۰ سال

ب) اصلاح طلبان
آقایان حضرتی
انصاری
مرعشی
شکوری راد
قوچانی
سبحانی فر
بهزاد نبوی
و خانمها امین زاده
مافی
ساعی
متوسط سن ۶۰ و چند سال
( لازم به توضیح است که خدای ناکرده قصد اسائه ادب به هیچیک از اسامی ذکر شده بالا نیست )
برای هر کدام از این اسامی محترم حداقل یک دو جین مسئولیت در چهل سال گذشته میتوان نام برد .

جناب آقای روحانی مسبب نارضایتی امروز مردم از بی تدبیری ها ، اختلاس ها ، عدم مسئولیت پذیریها، ثروت اندوزی ها، ایجاد فقر و فساد در جامعه کیست ؟ مسئولیت نتایج محاکمه های وحشتناک این روزهای قوه قضائیه از دزدان صاحب مسئولیت وطنی را چه کسانی بعهده میگیرند ؟
آیا واقعا این افراد تبلور نخبگان سیاسی کشور بودند ؟
مگر در جمع حاضر حداقل ۵ وزیر ۳ معاون رئیس جمهور و ۶ نماینده برجسته مجلس در ادوار مختلف حضور نداشتند ، آیا هیچکدام از افراد حاضر در جلسه مذکور از مدت مسئولیت خود در کشور که سهمی از وضعیت بغرنج امروز را بعهده داشته و باید مسئولیت آن را بپذیرند از مردم عذر خواهی کردند ؟

خود شما در جمع حاضران غیر از ارائه رهنمود و اخبار خوب و مثبت ، از میلیونها نفر از مردم بخاطر اینکه به جمعیت زیر خط فقر کشور اضافه نمودید معذرت خواهی کردید ؟
آقای رییس جمهور خوب میدانید نسل سیاستمداران نخبه ۶۰ و ۷۰ ساله با دهها مسئولیت اجرایی به پایان رسیده است و ای کاش این بار و در سال آخر کاری خود به جوانان سیاسی اعتماد میکردید و به جای این افراد ، مسئول شاخه جوانان احزاب کشور را دعوت میکردید تا حرف های جدیدی می شنیدید.
حاضران در جلسه هر چه بلد بودند ، خوب یا بد همین حاصلی است که امروز مردم مشاهده میکنند و خروجی بیشتری نمیتوانند داشته باشند که جنابعالی ایشان را به مشاوره طلبیدید . وضعیت کشور با این نخبگان سیاسی بهتر از این نمیشود .

البته بسیار امیدواریم که لیست سیاه قوه قضاییه بزودی یکی یکی رو شود تا سیه روی شود هر که در او غش باشد و بصورت نوبتی به مسلخ محاکمه کشیده شوند .

و سخن پایان آنکه آقای رئیس جمهور ، نخبگان سیاسی جوانان دهه شصت و هفتادی هستند که علیرغم دیده نشدن هنوز باور دارند که میتوان با تمام قوا برای نجات کشور پا جای پای شهید همت ها و باکری ها و ….. بگذارند و در حال تلاشند تا شاید بتوانند اثبات کنند در دولت جوان انقلابی ۱۴۰۰ می توانند موثر واقع شوند .

انشاالله
سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

'' نخبگان سیاسی کشور ''حزب همتحزب همدلی مردم تحول خواه (همت)حضرتیدیدار رئیس جمهور با نخبگان سیاسیرئیس جمهورروحانیمصباحی مقدممیرسلیمنخبگان سیاسی