حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
سایت رسمی حزب همت کانال تلگرامی حزب همت صفحه اینستاگرامی حزب همت کانال ما در آپارات

” نخبگان سیاسی کشور ”

” نخبگان سیاسی کشور ”

به نام خدا و با سلام

دوشنبه ۲۹ اردیبهشت جاری آقای رئیس جمهور نشستی با نخبگان سیاسی کشور گذاشتند .
ملاقات و دیداری در خصوص راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی و گفت و شنودی با یکدیگر و رهنمودهای متقابلی ارائه نموده اند .
حاضران در جلسه :

الف ) اصولگرایان
آقایان میر سلیم
مصباحی مقدم
رفیقدوست
مظفر
توکلی
متوسط سن نزدیک به ۷۰ سال

ب) اصلاح طلبان
آقایان حضرتی
انصاری
مرعشی
شکوری راد
قوچانی
سبحانی فر
بهزاد نبوی
و خانمها امین زاده
مافی
ساعی
متوسط سن ۶۰ و چند سال
( لازم به توضیح است که خدای ناکرده قصد اسائه ادب به هیچیک از اسامی ذکر شده بالا نیست )
برای هر کدام از این اسامی محترم حداقل یک دو جین مسئولیت در چهل سال گذشته میتوان نام برد .

جناب آقای روحانی مسبب نارضایتی امروز مردم از بی تدبیری ها ، اختلاس ها ، عدم مسئولیت پذیریها، ثروت اندوزی ها، ایجاد فقر و فساد در جامعه کیست ؟ مسئولیت نتایج محاکمه های وحشتناک این روزهای قوه قضائیه از دزدان صاحب مسئولیت وطنی را چه کسانی بعهده میگیرند ؟
آیا واقعا این افراد تبلور نخبگان سیاسی کشور بودند ؟
مگر در جمع حاضر حداقل ۵ وزیر ۳ معاون رئیس جمهور و ۶ نماینده برجسته مجلس در ادوار مختلف حضور نداشتند ، آیا هیچکدام از افراد حاضر در جلسه مذکور از مدت مسئولیت خود در کشور که سهمی از وضعیت بغرنج امروز را بعهده داشته و باید مسئولیت آن را بپذیرند از مردم عذر خواهی کردند ؟

خود شما در جمع حاضران غیر از ارائه رهنمود و اخبار خوب و مثبت ، از میلیونها نفر از مردم بخاطر اینکه به جمعیت زیر خط فقر کشور اضافه نمودید معذرت خواهی کردید ؟
آقای رییس جمهور خوب میدانید نسل سیاستمداران نخبه ۶۰ و ۷۰ ساله با دهها مسئولیت اجرایی به پایان رسیده است و ای کاش این بار و در سال آخر کاری خود به جوانان سیاسی اعتماد میکردید و به جای این افراد ، مسئول شاخه جوانان احزاب کشور را دعوت میکردید تا حرف های جدیدی می شنیدید.
حاضران در جلسه هر چه بلد بودند ، خوب یا بد همین حاصلی است که امروز مردم مشاهده میکنند و خروجی بیشتری نمیتوانند داشته باشند که جنابعالی ایشان را به مشاوره طلبیدید . وضعیت کشور با این نخبگان سیاسی بهتر از این نمیشود .

البته بسیار امیدواریم که لیست سیاه قوه قضاییه بزودی یکی یکی رو شود تا سیه روی شود هر که در او غش باشد و بصورت نوبتی به مسلخ محاکمه کشیده شوند .

و سخن پایان آنکه آقای رئیس جمهور ، نخبگان سیاسی جوانان دهه شصت و هفتادی هستند که علیرغم دیده نشدن هنوز باور دارند که میتوان با تمام قوا برای نجات کشور پا جای پای شهید همت ها و باکری ها و ….. بگذارند و در حال تلاشند تا شاید بتوانند اثبات کنند در دولت جوان انقلابی ۱۴۰۰ می توانند موثر واقع شوند .

انشاالله
سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.