تشکر دبیرکل از عوامل اجرائی دومین کنگره ملی حزب همت

تشکر دبیرکل از عوامل اجرائی دومین کنگره ملی حزب همت

به نام خدا و با سلام

با اتکال به خداوند متعال و همکاری برخی از دوستان حزب همت ، دومین کنگره ملی این حزب بصورت مجازی و با حضور ۵۶۲ نفر از اعضا که بصورت سهمیه بندی در استانها و کمیته ها و سازمانها و ارکان حزب همت برگزار گردید .

ابتدا باید از تک تک شرکت کنندگان که وقت گذاشتند و به سامانه انتخابات وارد شده و رای خود را به ثبت رساندند تشکر ویژه نمایم .

از مسئولین استانها ، سازمانها و کمیته ها و ارکان حزب که این سهمیه بندی را پذیرفتند و امروز وقت گذاشتند و اعضا خود راساماندهی نمودند تشکر میکنم .

از دوستان هیات رئیسه انتخابات آقایان سعید اکبر ،حسین نیک منش و خانم الهه چشمه نوشی و همچنین جناب آقای احمدی نماینده محترم وزارت کشور که از اول وقت تا آخر وقت نظارت کامل بر انتخابات داشتند نیز تشکر ویژه دارم .

از خانمها مهسا جمشیدی ، مریم دهقان نیری و مهری سروش و همچنین آقایان دکتر شرافتی نژاد و مهندس بهرام نژاد و مهندس دادخواه که تمام وقت به برگزاری کنگره کمک کردند قدردانی خود را اعلام میکنم .

همچنین خانم وکیلی که با تماسهای مکرر با دفتر پیگیر امور و در حال همکاری بودند هم تشکر میکنم .

از جناب آقای نیک بین جانشین کمیته فن آوری اطلاعات حزب و طراح سامانه انتخابات که رایگان اینکار را انجام دادند تشکر کرده و جا دارد تا برای روح بلند جوان رعنای حزب همت مرحوم شهرام کرد مسئول کمیته فن آوری اطلاعات (که برای همیشه این عنوان به نام ایشان در حزب باقی خواهد ماند و فرد دیگری صاحب عنوان مسئول کمیته فن آوری اطلاعات نخواهد شد ) درود و سلام اهدا نمایم و آرزوی غفران الهی را برایش داشته باشم .

و در پایان مهمترین تشکر و اعتذار خود را از مثلث وحدت و زحمتکش حزب همت سرکار خانم بیات و آقایان ملکی و واعظی اعلام نمایم .

تبریک به منتخبان اصلی و علی البدل بازرسین حزب همت خانم امیری و آقایان منجزی ، آقایی ، بسطامی و شه پری را وظیفه خود میدانم و از آقایان محمودی و شجاعی برای حضور در این عرصه تشکر میکنم .

” ما با شما حتما می توانیم”

اول آبان ماه یکهزارو سیصد و نود و نه
سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت

انتخاباتتحولخواهیتشکر دبیرکل از عوامل اجرائی دومین کنگره ملی حزب همتجنبش دهه شصتی هاجوانانحزبحزب همتحزب همدلی مردم تحول خواه (همت)دهه شصتی هادومین کنگره حزب همت