،، دو رویی در ستادهای انتخاباتی ،،

،، دو رویی در ستادهای انتخاباتی ،،

علی کریمی آخرین قربانی دو رویی یاران دروغین نبوده و نخواهد بود، او تازه با سیاست آشنا شده است و کمی طبیعی می باشد که گول ظاهری دوستانش را خورده باشد کسی که بعد از انتخابات و در حال خروج از سالن مورد تشویق جمعیتی قرار میگیرد که تنها ۹ نفر از آنان به او رای داده اند و مطمئنا آن ۹ نفرِ قسم خورده ، انذار زیادی به وی داده بودند که رای ما تغییر نمیکند ولی لطفا با به به و چه چه گفتن دیگران مسیر گفتگو و پیگیری مطالبات فوتبالی ها را رها نکن و در توهم پیروزی گام بر ندار .

در انتخابات حرفه ای ریاست جمهوری ادوار گذشته از این دست اتفاقات بسیار زیاد حادث شد و اطرافیان نفوذی کاندیدایی دیگر در ستاد کاندیدای رقیب رسوخ کرده و با تصمیمات غلطِ محاسبه شده باعث دوری یارانِ قسم خورده کاندیداها از اطراف وی می شدند. این مشاوران نفوذی با بدگویی و وارونه جلوه دادن حقایق آرای واقعی، کاندیداها را دچار خسران و از هم‌ گسیختگی میکردند و با ایجاد دو دستگی و چند دستگی در ستادها بیشترین نیرو را از کاندیدای ریاست جمهوری می گرفتند و او به جای محتوا سازی باید درگیر حل مشکلات ساخته شده عمدی در میان یاران ستادی خود می شد .
مشاوران نفوذی با ارایه مشاوره های غلط ضمن ریزش یاران خودی کاندیدا باعث ریزش آرا مردمی کاندیدای محترم نیز می شدند .
نمونه های بسیار زیادی از این دست در ادوار گذشته در ستادهای آقایان رئیسی و رضایی و قالیباف و ….. به کرات دیده شد و زمانی کاندیداها متوجه اصل مطلب می شدند که نفوذی های نامحترم در دولت رقیب پستی در خور گرفته و یاران واقعی کاندیدا از اطرافش پراکنده شده بودند .
در این دوره از انتخابات نیز ، حرفه ای های نفوذی کار خود را شروع کرده اند و با مشاوره های غلط به آقایان فتاح و قالیباف فعلا این دو سیاستمدار کهنه کار را به گوشه رینگ کشانده اند و فریاد وا اسفای طرفدارانشان در سراسر کشور را می توان شنید .
باید منتظر شد و دید که آیا نفوذ و دورویی، قربانیان جدیدی از سیاست مداران را در کام خود خواهد کشید؟ سیاست مدارنی که با تشویق های دروغین ستادی هایی که تنها یک رای دارند و آن هم از آن رقیب است در پرتگاه توهم پیروزی ، آرمان های خود را از دست رفته خواهند دید .
برخی از این کاندیداهای محترم به واقع شیفتگان خدمتی هستند که با اسارت در دام مشاوران نفوذیِ تشنه قدرت قرار گرفته و خواسته یا ناخواسته در مسیر ریزش آرا واقعی خود قرار می گیرند ، مردم به دقت اطرافیان شما را رصد می کنند و این ستادی های شما هستند که پیشانی نمایشی نگاه ها و برنامه های شما می باشند .

ایران عزیزمان در دوران سرنوشت سازی قرار گرفته است و یک اشتباه تاکتیکی می تواند کاندیدایی مقتدر و مورد نیاز واقعی کشور که دارای استراتژی روشن و قابل قبولی می باشد را در ورطه سقوط قرار دهد. این اشتباهات تاکتیکیِ کاندیدا تنها آسیب به خود او نیست بلکه آسیب به یک ملت است و تاریخ این اشتباهات را به درستی ثبت خواهد کرد همانگونه که در سال ۱۳۹۲ اگر آن اشتباهات محاسباتی و تاکتیکی رخ نمی داد امروز باید شاهد ۱۶ سال پیشرفت کشور بودیم ( ۸ سال پسرفت کردن و ۸ سال پیشرفت نکردن) اگر به جای دل خوش کردن به امریکا و اروپا، اقتصاد مردمی و مقاومتی را همچون صنایع موشکی و دفاعی تقویت می کردیم و ارتقا تولید داخلی و رشد و شکوفایی نوآوری و خلاقیت در رضایتمندی مردم را پیشه خود کرده بودیم امروز به این وضعیت دچار نمی شدیم .
نفوذی های دورو از ستاد رقیب به همان مقدار به ملت ایران آسیب زدند که کاندیداهای بی بصیرت چنین کردند .

انشاءالله که در این دوره این چنین مباد ، چرا که دیگر فرصت زیادی نیز باقی نمانده است .

شاید حافظه کوتاه مدت بخشی از مردم دچار خطا گردد ولی هرگز حافظه بلند مدت و تاریخی یک ملت اشتباه نخواهد کرد .
شهید رجایی می گفت در جهنم جایی وجود دارد که مخصوص من است ، آنجا جایی است که من با یک قدم و یا یک قلم و یا یک تصمیم اشتباه سرنوشت یک جمعیت ۳۶ میلیونی را غلط رقم بزنم .
کاندیداهای محترم به اطراف خود با دقت بنگرید و اجازه ندهید که خدای ناکرده با تصمیمی غلط، سرنوشت بدی برای ۸۰ میلیون نفر جمعیت ایران رقم بزنید و ساکن جایی بشوید که شهید رجایی از آن احتراز می کرد .
۱۲ اسفند ۱۳۹۹

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

انتخاباات 1400انتخابت فدراسیون فوتبالحزب همتدو رویی در ستادهای انتخاباتیعلی کریمی