چهارمین بازدید رئیس حزب همت استان تهران خانم دکتر آرین نژاد به همراه معاونت بانوان استان تهران خانم مهندس پناهی از دفتر شهرستان ملارد غرب استان تهران

بسمه تعالی

⭕ چهارمین بازدید رئیس حزب همت استان تهران خانم دکتر آرین نژاد به همراه معاونت بانوان استان تهران خانم مهندس پناهی از دفتر شهرستان ملارد غرب استان تهران

✅سرکار خانم دکتر آرین نژاد در چهارمین بازدید درون استانی از دفتر شهرستان ملارد بازدید نموده و جلسه ای را با اعضاء حزب همت ملارد برگزار نمودند.

✅موضوع جلسه: رصد و پویش افراد حزب همت در شهرستان ملارد این جلسه جهت تجدید بیعت و تبیین راهکارها و دستورالعمل های فعالیت حزب برگزار گردید.

✅ طی گپ و گفتگوی مسئول استان تهران با مسئولان محترم حزب همت ملارد بیان خواسته ها و انتظارات و ارتقای راهکارهای مناسب جهت اهداف عالیه حزب همت، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
جناب آقای زرین کفش که میزبان این جلسه بودند مسائلی را در مورد مشکلات شهری و زیر ساخت ها بیان فرمودند .
✅ در این جلسه تاکید مسئول حزب همت استان تهران خانم دکتر آرین نژاد به مسئول حزب ملارد جناب آقای زرین کفش در ارتباط با تشکیل اعضای هیئت رئیسه و شورای مرکزی بود.
✅ این جلسات و بازدید ها بسیار مورد توجه و استقبال اعضای حزب همت غرب استان تهران واقع شد.

⭕امید است با حمایت و توجهات سرکار خانم دکتر آرین نژاد و پیگیری های مستمر ایشان در راستای اعتلای حزب همت شاهد رشد و شکوفایی در تهران و استان باشیم.✅ در این گفتگو آقای مهندس زرین کفش به پتانسیل و منابع بسیار و همچنین منبع درآمد بسیار خوبی که شهرستان ملارد دارد اشاره فرمودند و در این راستا خانم دکتر آرین نژاد استقبال و همچنین ایده هایی را برای این قطب مهم در نظر گرفتند
✅ جناب آقای زرین کفش از سرکار خانم دکتر آرین نژاد خواستار دیدار با امام جمعه و فرماندار و بیان مطالب و مشکلات ملارد گردیدند که با استقبال خانم دکتر آرین نژاد رو به رو گردید.
✅ دفتر حزب شهرستان ملارد یکی از بهترین و منظم ترین دفاتر حزب همت بود با اعضای پویا و دفتری با ساعت فعالیت اداری می‌باشد.
✅اسامی اعضای حاضر در جلسه:
_خانم دکتر نسرین آرین نژاد رئیس حزب همت استان تهران
_ معاونت بانوان استان تهران خانم مهندس سعیده پناهی
_آقای مهندس غلامعباس زرین کفش رئیس حزب همت شهرستان ملارد
_آقای مهندس اکسیری اعضای شورای مرکزی
_آقای مهندس تیموری اعضای شورای مرکزی
_آقای مهندس قلخان باز اعضای شورای مرکزی
_آقای مهندس کهراریان اعضای شورای مرکزی
_خانم مهندس چشمه نوشی اعضای شورای مرکزی

_آقای مهندس رئیس اوژن اعضای شورای مرکزی
_آقای مهندس گودرزی اعضای شورای مرکزی

✅روابط عمومی حزب همت استان تهران