حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
بیانیه حزب همدلی مردم تهران به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

بیانیه حزب همدلی مردم تهران به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

دهه فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است . مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

والفجر و لیال عشر….

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه ه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) سلطه همه جانبه آمریکا بر ایران را باطل ساخت و با در هم پیچیدن طومار نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی از کشور، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ایرانیان به ارمغان آورد.
یوم  الله ۲۲ بهمن ماه روزی است که  خودباوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی  ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، به بار نشست و فریاد بلند استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی ایرانیان در گوش جهانیان پیچید.

نسل جوان برنده ی اصلی این انقلاب و انقلاب مدیون واقعی این نسل بود که در آن زمان بخوبی امام-ره- را درک کردند و به صحنه آمدند امام-ره- به پشتوانه همین نسل وارد عرصه شدند و به دشمن و قدرت های شیطانی آنها  تو دهنی زدند.
بیست و دوم بهمن ماه، تجلی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیر یادآورِ ثمره مجاهدت‌ها و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار احکام کامل‌ترین دین خدا از جان و مال خویش گذشتند. این روزِ بزرگ، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخابگر است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی در منزلگاه های دلهره آور تاریخ، همچون جانِ شیرین، حفاظت و حراست کرده و گرامی داشته اند

تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی و بیان سلحشوری ها و دلاورمردی های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادی خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی  به جهانیان است. مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی در طلیعه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، همانند کوهی استوار و باصلابت، در پیروی از ولی امر زمان خود، در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین‌المللی ایستاده‌اند و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی‌ورزند و با بصیرتی مثال زدنی، تفکری روشن و اراده‌ای پولادین، به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند و استوارند.

دهه فجر یادآور روزهای بزرگ و ماندگاری در تاریخ معاصر ایران است.
انقلاب ایران در کنار همه شگفتی ها ، یک ویژگی منحصر به فرد دیگر هم داشت:اعتماد بی مثال و بی دلیل رهبر کبیر انقلاب به جوانان.
به وقایع دهه اول انقلاب که نیک می نگریم اعتماد و تکیه رهبری و ملت بر جوانان ، یک الگوی مدیریتی بی نظیر را جلوی چشمان ما قرار می دهد. جنگی که می توانست انقلاب نوپا وجامعه ایرانی را تا اعماق فاجعه به پیش برده با همت و مدیریت همین جوانان ، به حماسه ای ماندگار تبدیل شد . سازندگی پس از جنگ در پی آن دوران نیز همگی مرهون تلاش جوانان و اندیشه پویای آنان بوده است. اینک که در حال نزدیک شدن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلابیم جای این پرسش وجود دارد که چرا جوانان، از عرصه مدیریت کشور دور مانده اند؟ جوانانی که پرورش یافته همین انقلاب و در بسیای از زمینه ها از جوانان سابق ، دانش آموخته تر و توانمند ترند. نظام برآمده از انقلاب جوانان ۵۷ هنوز و همواره به نیرو و فکر جوان نیاز دارد.بی شک تزریق این انرژی تازه سرعت مضاعفی به پیشرفت کشور و کارآمدی نظام خواهد بخشید به ویژه انکه اکنون این جوانان به راحتی می توانند درکنار مدیران و مسئولان نسل اول و دوم انقلاب ، تجربه اندوزی و تمرین مدیریت کنند.جوانان امیدهای برامده از انقلابند. آنان را دریابیم تا نظام ما پویا و پرفروغ در عرصه جهان همچنان بدرخشد.

در طی این چهل سال فراز و نشیب انقلاب دستاوردهای زیادی به دست آمد، نقاط مثبت قابل توجهی که مورد نظر دوست و دشمن است شکل گرفت؛ اما خود نیز می دانیم که خالی از اشکال نیستیم و این پیامی است که باید در دهه چهارم انقلاب به خود و مسئولان برسانیم. پیامی که گوینده آن مردم و مخاطب آن مسئولین خواهند بود و در این میان نقشی برای دخالت سایر حکومت های خودکامه که سالیان سال ثابت کرده اند دشمن این سرزمین و مردمش هستند،باقی نیست.
فشارهای کمرشکن تحریم های آمریکا برای شکستن استقلال ایران اسلامی ، فسادهای گسترده سالیان قبل که امروزه بشدت خود را نشان داده است ، گرفتاریهای معیشتی و اقتصادی مردم از دو عنصر بالا یعنی تحریم و فساد ، حمایت از مبارزه با فساد اقتصادی توسط دستگاههای امنیتی ، اطلاعاتی و قضایی ، خوشبینی مردم به پیام اخیر رهبری معظم در خصوص اصلاح ساختارهای کشور که امیدواریم از جمله نهادهای زیر نظر معظم له و سه قوه را در بر بگیرد تا با این اصلاحات قانونی توسط مجلس شورای اسلامی شور و اعتماد دیگری آغاز شود ، تحول خواهی ، همت ، امید به آینده و ……
امروز اصلی ترین و ریشه تمامی ناکامی های اقتصادی و… بحث فساد می باشد که اگر مبارزه با آن بشکل درست و منطقی صورت پذیرد بدنبال آن شاهد شکوفایی در تمامی زمینه ها و بی اثر نمودن تحریمهای ظالمانه خواهیم بود و یکی از بهترین روشهای مبارزه با فساد، اعمال سیستم نظارتی دقیق و کار آمد می باشد و این امر محقق نخواهد شد مگر از بالاترین نهادهای حاکمیتی شروع شود .
حزب همت پیشنهاد می کند برای اعتماد سازی در مردم ، از مجلس خبرگان رهبری که طبق قانون اساسی وظیفه خطیر نظارت بر رهبری و نهادهای زیر مجموعه رهبری را دارند، سنگ بنای این امر گذاشته شود تا مردم باور کنند که حاکمیت قصد و نیت واقعی در مبارزه با فساد را دارد .
وقتی به اسامی اعضای محترم خبرگان نگاه می کنیم همه این عزیزان از سوی مقام معظم رهبری مسئولیتی دراستان ، شهرستان و نهادهای حاکمیتی و… دارند.
حزب همت اولین گام را از بالاترین نهاد نظارتی کشور درخواست دارد و آن هم نظارت به دستگاههای از جمله بنیاد مستضعفان ، آستان قدس رضوی و …… میباشد تا شاید دلیل محکمی برای روسای سه قوه کشور باشد که از شعار کم کنند و به دقت و تدبیر در امور بپردازند که این تنها راه رضایمتندی و بازگشت اعتماد مردم میباشد .
امروز و در آستانه سالگرد دیگری از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی آحاد ملت ایران و اطاعت از فرامین رهبر مدبر و شجاع خود هستیم و بار دیگر با حضور در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن شور و شعور ملت خود را به رخ جهانیان می کشانیم و با صدای بلند فریاد می زنیم که ملت ایران از تهدید و تحریم نمی هراسد و آنانکه با زبان زور و تهدید می‌خواهند با ملت رشید ما سخن گویند به کارنامه گذشتگان خویش، ژرف بنگرند
که سردمداران رژیم های زورگو یکی پس از دیگری رفتند و این جمهوری اسلامی ایران است که بعنوان تنها نظام مردمسالار دینی در جهان همچون خورشیدی پر فروغ، غروبی ندارد و به انتظار ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) ندای حق طلبی را در جهان فریاد می‌زند.
ما اعضای حزب همت ، ضمن دعوت از همه دل دادگان به پیشرفت و تعالی کشور ، هم پا و همراه سیل خروشان ملت، به ویژه فرزندان جوان این انقلاب، با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال ، بار دیگر با آرمانهای بلند انقلاب اسلامی ، تجدید بیعت خواهیم کرد .
حزب همدلی مردم تهران ( همت )
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.