حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
واکنش حزب همدلی مردم تهران (همت) به حمله تروریستی سیستان

واکنش حزب همت به حادثه تروریستی سیستان و شهادت مزربانان سپاه پاسداران

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ. »
سوره مبارکه البروج آیه۸.
( و از مؤمنان انتقام نگرفتند مگر بخاطر ایمانشان به خدای توانای شکست ناپذیر و ستوده. )

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم شکوه و عظمت ایران اسلامی مان همراه بود با حضور دریای بیکران ملت همیشه در صحنه که بار دیگر نشان دادند با تمام سختی ها و مشکلات موجود طبق وصیت پیر مرادشان حضرت امام خمینی ، هیچگاه این انقلاب را دست بیگانگان و نااهلان نخواهند سپرد .
این ۴۰ سال ماندگاری با وجود تمام دست اندازی ها و تحریم ها و دشمنی ها ، مدیون دلاورمردان و زنانی بوده است که در تمام جبهه ها از علم و دانش گرفته تا نیروهای مسلح سپاه و ارتش اسلام که برای این خاک از جان و مال خود گذشتند و تمام نیتشان برافراشتن پرچم مقدس این خاک بوده .
حال با ورود به دهه پنجم انقلاب اتفاق تلخ شهادت دلاورمردان سپاه که در حال بازگشت از ماموریت حفاظت از مرزهای میهن اسلامی بودند شیرینی حضور مردم را غمناک کرده است .
پاسداران غیوری که یکی از عوامل مهم ماندگاری ۴۰ ساله انقلاب با وجود تمام تحریم ها و دشمنان قسم خورده سرزمینمان بوده اند و این کوردلان که یکی از مهمترین عوامل شکست های مکرر خود را این نیروهای جان برکف سپاه در خط مقدم این انقلاب میدیدند در تمام این سالها بیشترین آماج حملات بزدلانه خود را مورد توجه این سربازان جان بر کف نموده اند ، بار دیگر در آغاز پنجمین دهه پیروزی پر برکت انقلاب ، ملت ایران را عزادار فرزندان دلاور خود نموده اند و با این خیال که میتوان این ملت همیشه در صحنه را قدمی به عقب برانند دست به حمله تروریستی زده اند . اما نمیدانند مادران ما به جای لالایی های کودکانه ، برایمان قصه ها سروده اند از دلاوری های پهلوانان این سرزمین و خود در تمام این ۴۰ سال لباس جنگاوری و شجاعت را بر تن فرزندان خویش کرده اند و با هر قطره خون این درخت تنومندی که حالا در تمام دنیا به خصوص خاورمیانه ریشه دوانده است را آبیاری و پر بار تر میکنند .
کوردلان و بزدلان بدانند هیچ کشوری چون ایران با شاعرانگی ایستاده مردن آشنا نیست و ما ملتی نیستیم که هیچگاه از نفس بیافتیم و اکنون در آغاز دهه پنجم پرنور انقلابمان برای سوگ فرزندانمان مدیحه های سرافرازی خواهیم سرود و مصمم تر از همیشه به مسیر انقلابمان خواهیم نگریست .
حزب همدلی مردم تهران (همت) ضمن تبریک و تسلیت شهادت مرزبانان جان بر کف سپاه پاسداران به خدمت ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری ، این حادثه شوم را محکوم مینماید و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میخواهد تا نگذارند ذره ایی از خون این شهدای بزرگوار پایمال گردد.

سید احمد نبوی
دبیر کل حزب همدلی مردم تهران (همت)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.