حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
دعوت دبیرکل از کاندیداهای بالاقوه نمایندگی حزب از بین اعضای حزب

دعوت دبیرکل از کاندیداهای بالاقوه نمایندگی حزب از بین اعضای حزب

بنام خدا و با سلام

با آرزوی سلامتی و تندرستی یکایک اعضا محترم حزب همت، به اطلاع دوستان می رساند که حزب همت در نظر دارد تا در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی حضوری پررنگ داشته باشد و قصد دارد تا ابتدا در اولویت اول از میان اعضای حزب همت ، علاقمندان به کاندیداتوری مجلس را شناسایی نموده و با آموزشهای لازم آنان را آماده حضور در انتخابات در سراسر کشور نماید .
لذا از تمامی اعضا درخواست میشود در صورتیکه از امکان مالی مناسب ، کارایی تخصصی لازم در یکی از کمیسیون های مجلس و ویژگی های مورد نیاز کاندیداتوری برخوردارند به خصوصی اینجانب پیام دهند تا زمینه بررسی های لازم در خصوص مطرح شدن در دفتر دائمی انتخابات حزب و کسب شاخص های تهیه شده در شورای مرکزی اقدامات لازم صورت پذیرد .
همچنین هر کدام از اعضا که آشنایان و افرادی را می شناسند که قصد کاندیداتوری در مجلس دوره بعد را دارند و با منش و گفتمان های حزب همسویی و همراهی دارند را نیز میتوانید جهت مذاکره و بررسی سوابق معرفی نمایند.

لازم به ذکر است که دفتر دائمی انتخابات با درنظر گرفتن تقریبا ۵۰ شاخصه شناسایی شده برای تعیین کاندیداها به زودی فعالیت خود را در این راستا آغاز خواهد کرد.

با تشکر
سیداحمد نبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.