حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
نظام پیشنهادات حزب همت

نظام پیشنهادات حزب همت

بنام خدا و با سلام

نظام پیشنهادات حزب همت

“هرجماعتی که به مشورت و همفکری با یکدیگر پرداختند به کمال مطلوب رسیدند” امام علی(ع)

نظام پیشنهادات حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) یک نظام مدون برای بکارگیری ایده ها و نظرات ارکان، اعضا،علاقمندان، هواداران و مردم سراسر کشور برای بهبود روند تحزب و فعالیت های حزب همت می باشد تا انگیزه ای برای همگان از درون و برون حزب برای ارتقاء سطح مردم سالاری دینی و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی باشد.
نظام پیشنهادات در واقع تجلی گاه نوآوری ها، خلاقیت های فردی و گروهی در بین اعضا از طرفی و نگاه مردم در راستای کمک به تحزب از طرفی دیگر می باشد که باعث بوجود آوردن و گسترش روحیه مشارکت در میان آحاد مردم جهت پویایی و بهبود فرایند و کیفیت ارائه خدمات و دیدگاه های حزب همت خواهد شد.
بر این اساس از تمام اعضا، هواداران و علاقه مندان به حزب همت و همچنین از همه مردم عزیز سرزمینمان در خواست می نماییم تا برای بهبود روند تحزب در کشور که به مثابه مریضی محتضر در نگاه مردم می باشد و برای هر چه قدرتمند تر شدن احزاب که یکی از محاسن آن می تواند پاسخگو کردن نهادهای حکومتی به مردم باشد، خواهشمند است تا نظرات، ایده ها و دیدگاههای خود را جهت بررسی کارشناسی به آدرس های ذیل ارسال نمایید:

ارتباط با ما در سایت حزب به نشانی
Www.hmtp.ir
رتباط با ادمین های کانال تلگرامی حزب همت
@hemmattehran

ایمیل دبیرکل حزب همت
nabavi9@gmail.com

آدرس پستی دفتر مرکزی حزب همت:
میدان توحید، ابتدای خیابان ستارخان، بن بست محمدی،پلاک ۱۷

لازم به توضیح است که جناب آقای سجاد سیف مسئول روابط عمومی حزب همت موظف شده اند تا ضمن جمع آوری ایده ها و نظرات شما، طی جلساتی با حضور متخصصین امر، بررسی و نتیجه آن را برای شما و اعضا حزب اعلام نمایند.
به بهترین پیشنهادات و ایده هایی که در حزب عملیاتی شده و باعث ارتقاء سطح ارتباط حزب با اعضا و مردم گردد جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

حزب تنها محلی برای انتخابات نیست که در آنصورت اعتماد مردم به تحزب از بین خواهد رفت، فعالیت های حزب همت از فردای انتخابات مجلس در اسفند ماه تشدید خواهد شد و این می تواند تنها دلیلی برای ادامه راه حزب و ارتباط با مردم باشد .
پیشنهادات شما میتواند استمرار کار حزب همت در تمام تقویم سالانه باشد و نه تنها برای کسب رای برای رسیدن به قدرت .

سیداحمد نبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.