حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
هر عضو همتی؛ دولت در سایه است.

هر عضو همتی؛ دولت در سایه است.

سید احمد نبوی در نشست ارکان حزب همت مطرح کرد:

هر عضو همتی؛ دولت در سایه است.

سید احمد نبوی دبیر کل حزب همدلی مردم تحول خواه ( همت )امروز پنج شنبه در دفتر مرکزی این حزب واقع در ستارخان در نشست و جمع ارکان حزب همت با بیان اینکه این نشست ضمن فراهم آوردن فرصتی جهت معرفی ارکان حزب با یکدیگر میباشد ، فعالیت جدی حزب و وارد شدن آن به فاز جدی و عملیاتی را به دنبال خواهد داشت افزود:
این روزها باید با تلاش همه جانبه و هوشمندی کار تشکیلاتی و هماهنگ باماهیت و فعالیت ، حزبمان را با حرف های نو و فلسفه وجودیمان بالا ببریم لذا در این موضوع تک تک کمیته ها و اعضا بایستی فعالیت جدی حزبی خود را آغاز نمایند و می بایست با یکدیگر وارد تعامل و همفکری و کار جدی و اقدام راهبردی شوند و به تلاش بیشتر برخیزند‌.
عضو همتی باید در هر کوی و برزنی با بیان خود و با توانمندی خود معرف جریان تحول خواهی حزب همت باشد.

دبیر کل حزب همدلی مردم تحول خواه( همت) افزود:
برگزاری اولین جلسه ارکان حزب همت با هدف معارفه و آشنایی و آغاز فعالیت های سازمان ها و کمیته هاو واحد ها در این راستاست تا اعضا حزب همت نسبت به جایگاه کار حساس خود واقف باشند که الحمدلله برخی از کمیته ها فعال هستند اما در برخی کمیته ها کار با کندی پیش میرود و با آنچه مدنظر است فاصله دارد.
وی ادامه داد: احکام جدید و ملی حزب همت در جلسه بعدی به اعضا تقدیم خواهد شد و مقرر شده است استان ها مسئول کمیته های متناظر با تهران خودشان را جهت صدور احکام معرفی نمایند.

نبوی افزود: ما جمع و جمعیتی هستیم که ظرفیت های فراوانی در خود داریم و انصافا هر عضو جوان همتی که در حزب هست توان و قابلیت و توانمندی بالایی دارد که میتواند برای کشور و مملکت و نظام منشا برکات فراوانی شود لذا از این رو اعتقاد دارم هر عضو همتی باید یک عضو دولت در سایه باشد که با نگاه آگاهانه و ریزبینانه خود ضمن آنکه به تعالی حزب همت بیاندیشد کشور را از بن بست ها نجات دهد. یقینا ارکان حزب همت با توجه به همین رویکرد باید با نگاه ملی کمیته های خود را در استان ها هر چه سریعتر فعال و نمایندگان خود را هر چه زودتر مشخص و با آنان نشست جدی برگزار نمایند.
نبوی در بخش دیگری از سخنان افزود: خدای بزرگ را شاکریم که روند ارتقاء حزبمان با تلاش های فکورانه و مجدانه تمامی اعضا در حال رشد میباشد و این روزها شاهد راه اندازی دفاتر در استان های کشور هستیم. در اینجا لازم میدانم به مسئولان استان های حزب که با پیگیری مستمر و با علاقه و تلاش ستودنی تاییدیه تاسیس و آغاز فعالیت دفتر نمایندگی حزب در استان ها را اخذ کرده اند خداقوت بگویم و تشکر نمایم. انصافا نه تنها بنده و اعضای شورای مرکزی که خبرهای خوشحال کننده مجوز دفاتر در استان ها همه را به وجد آورده و انگیزه های همه همتی ها را بیشتر کرده است.
کمیته اقوام، کمیته کارگران ، کمیته معلمان ، کمیته بازنشستگان ، کمیته اصناف وکمیته بازنشستگان کمیته هایی هستند که باید اعضایی که تمایل به فعالیت و شکل گیری آن و عضویت در آن دارند هر چه زودتر اعلام نمایند تا این کمیته ها نیز در کنار ۱۷ کمیته تاسیس شده همانند کمیته های اقتصادی، سیاسی، کارمندان ، جوانان، بانوان، ورزشکاران،انرژی و نفت، روابط عمومی و… شکل بگیرند و فعال و پویا فعالیت و قدرت حزب را بیشتر نمایند.
وی افزود:
کار های ‌زیادی در پیش داریم و توفیقاتمان هم مستلزم تلاش مجدانه است. ما با صدای بلند اعلام کرده ایم جریان تحول خواه هستیم و خداروشکر بالای شصت درصد جمعیت ما جوانان دهه شصتی است پس میتوانیم برای کشور ظرفیت خوب و توانمندی باشیم لذا اعضا نیز باید فعالیت خود را جدیت بیشتر بخشند و ایام انتخابات نام حزب همت و کاندیداهای مستقل حزب همت را بالا ببرند.
وی درپایان افزود: هر کدام از اعضای حزب که در خود توان کاندیدا شدن و فعالیت انتخاباتی و کمک به کشور را دارند میتوانند اعلام نمایند قطعا حزب اولویت را اعضای خودش میداند و از اعضای خود حمایت همه جانبه خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.