حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
من یک تحول خواه هستم ؟

من یک تحول خواه هستم ؟

به نام خدا و با سلام

من یک تحول خواه هستم ؟

تحول خواهان ابتدا تحول را از درون خود آغاز میکنند و پس از آن با کردار متحول شده خود سرمشق و الگوی خانواده قرار میگیرند ، نیازی به نصیحت کردن و تحقیر و سرزنش دیگر اعضای خانواده را ندارند و تنها عملکرد اخلاقی و گفتگوی آرام و متین آنان است که ایشان را نزد دیگر اعضای خانواده محبوب می کند و اگر این روند در محل کار و میان دوستان تداوم یابد درصد محبوبیت را افزایش میدهد .
انسان تحول خواه با مطالعه دعای سال نو خیلی راحت در می یابد که دعای هر روزه او باید ” حول حالنا الی احسن الحال ” باشد .
جامعه امروز ما قبل از اینکه نیاز به دولتی توسعه مند و دولتمردانی پاکدست داشته باشد نیازمند انسانهایی تحول خواه میباشد .
جوانانی که با ایجاد تحول در درون خود اگر به محبوبیت در خانواده و محیط کار و دوستان خود برسند حتما اگر به دولت و قدرت برسند این تحول خواهی را در بدنه زیر مجموعه خود جاری و ساری میکنند ، قدمهای با ثبات ، سختکوشی ، مهربانی با زیر دست ، خستگی ناپذیری ، قناعت ، عدالت محوری ، پاکدستی و … از ویژگیهای یک انسان تحول خواه میباشد .
ایران امروز ما تشنه افرادی است که همچون همت ، باکری ، زین الدین و خرازی و بروجردی و متوسلیان فکر کنند ، عمل کنند و الگوی دیگران گردند ، ما باید در حزب همت تحول را ابتدا از خودمان شروع کنیم تا بتوانیم توقع از دیگران داشته باشیم ، ما اعضای حزب همت تا نتوانیم محبوبیت بین مردم از طریق کردار و عمل صالح و سالم پیدا کنیم هرگز نمیتوانیم الگویی برای جوانان و سایر اقشار جامعه باشیم و تکراری بی معنی در عالم سیاست ایران خواهیم شد .
از این رو به جای انتقادهای مکرر به همه ، از دولت و حاکمیت ، وزیر و وکیل و مدیر کل و ….. تا انتقاد از بی اخلاقی های برخی مردم در کوچه و خیابان ، به فکر تحول در منش و مرام و رفتار و کردار خود باشیم .
حزب همدلی مردم تحول خواه دارای کلماتی با بار معنایی بسیار وزینی میباشد که مسئولیت تک تک ما را زیاد میکند خصوصا آنجا که اختصار نام این حزب یعنی ” همت ” کار ما را در تزکیه نفس و ارتقا اخلاق دو چندان سخت و دشوار میکند .
بیاییم ضمن رصد لحظه به لحظه سیاست ، اقتصاد ، اجتماع و فرهنگ کشورمان در همه ابعاد ، به فکر تغییر و تحول در درون خود نیز به نحو احسن باشیم .

متشکرم

سیداحمدنبوی
کوچکترین عضو حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.