حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
لوگو- سایت رسمی حزب همت

” گام دوم انقلاب با کاندیداهای جوان “

” گام دوم انقلاب با کاندیداهای جوان “

به نام خدا و با سلام

تقریبا تمام شخصیت های سیاسی کشور از وزرا ‘ نمایندگان مجلس ‘ دبیران کل احزاب و ….. بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را بنوعی طلیعه جوانگرایی در عرصه قدرت نامیدند و مقالات و تحلیل ها و توییت های فراوانی در این خصوص به رشته تحریر در آورند .

انتخابات پیش روی مجلس یازدهم اولین محک این سیاست بازان بود تا با ثبت نام نکردن در انتخابات مجلس راه را برای جوانان مو خاکستری و یا به تعبیری پیر جوانان دهه شصتی تحصیلکرده ارزشی و انقلابی که تمام طول عمرشان را در افسوس جوانی در حال گذار و انتظار دیده شدن برای انتقال قدرت از نسل های پیشین به نسل خودشان بودند بردارند اما زهی خیال باطل ، صدها و بلکه هزاران موی سپید ۶۰ ساله به بالا بسرعت خود را به دایره خدمت مجدد و تکلیف مکرر و شیفتگی خدمت ( شما بخوانید تشنگی قدرت) رساندند و با نوبت و بی نوبت ثبت نام کردند و البته با شعار جوانگرایی !!! .

تعداد وزرا و تکرار مجلسیان ناکارآمد دهم و مدیران ارشد سابق و اسبق و فعلی دستگاهها و برخی دبیران کل احزاب و سیاستمداران قدیمی جناحین موفق !!! سه دهه گذشته آنقدر زیاد شد که تمام خبرگزاری ها و پایگاه های خبری جهت ارائه گزارشات خبری خود به مردم در خصوص اینکه چه تعدادی از سیاسیون مشهور در این انتخابات ثبت نام کردند مجبور به تهیه لیستهای بلند بالا شدند که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی، خبر خوشایندی نبود.

شورای مرکزی حزب همت که خود را آماده میکند تا با لیستی متشکل از حدود ۶۰ درصد از دهه شصتی ها و ۴۰ درصد از اشخاص باتجربه در سراسر کشور و لیست ۳۰ نفره از تهران در اولین تجربه حزبی و انتخابات خود شرکت نماید و علی رغم درخواست های مکرر تمامی اعضا، کمیته ها و خصوصا سازمان جوانان حزب مبنی بر حضور و ثبت نام دبیرکل محترم در انتخابات مجلس، تصمیم گرفته شد تا دبیر کل ۵۸ ساله این حزب با کوله باری از تجربه،کاندیدای انتخابات نشود و یک کرسی کاندیداتوری به نفع جنبش دهه شصتی ها خالی نماید.

شورای مرکزی این حزب که خود متشکل از ۶۰ درصد اعضا دهه هفتادی و دهه شصتی میباشد امیدوار است که بتواند فارغ از نتیجه انتخابات و در تمرین خرد جمعی در حزب تکلیف الهی سیاسی خود را همانند مردان بزرگ دفاع مقدس به منصه ظهور برساند .

انشاالله
شورای مرکزی حزب همدلی مردم تحول خواه ( همت )

 

گام دوم انقلاب با کاندیداهای جوان

سایت رسمی حزب همت

کانال تلگرامی حزب همت

صفحه اینستاگرامی حزب همت

کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.