حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
دو تابعیتی ها

” آزمون مهم نمایندگان مجلس ”

” آزمون مهم نمایندگان مجلس ”

بسمه تعالی

بعد از شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان دلیرش بدست شقی ترین دولت جنایتکار جهان یعنی آمریکای خونخوار،
دنیا شاهد اعجازی دیگر از وحدت ، همدلی و پکپارچگی مردم شریف ایران از زن ، مرد ، پیر و جوان و با هر مرام و منشی در حمایت از مردی که تمام عمر خالصانه برای تامین امنیت مردم و کشور تلاش می کرد ، بود.

امروز مردم شریف ایران همچون ۴۰ سال گذشته ثابت کردند که همیشه در مواقع لزوم حتی در سخت ترین شرایط پای انقلاب ، نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، مردانه ایستادگی و جانفشانی می کنند.
و اینک نوبت مسئولین مملکتی از تمامی قوا و نهادهای حاکمیتی است که نه در شعار بلکه در عمل ثابت کنند به راه شهید سرلشکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی که همان خدمت خالصانه به مردم ، کشور و نظام جمهوری اسلامی و در مسیر ولایت بوده گام بر می دارند .

حزب همدلی مردم تحولخواه ( همت ) به نمایندگی از طرف بخشی از مردم شریف ایران از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجدانه میخواهد برای اثبات هم عهدی با راه این شهید بزرگوار و همراهی ، همدردی و همدلی با مردم شریف ایران کلیه پاسپورت های دوم خود و یا اعضای درجه یک خانواده خود را که از کشورهای آمریکا ، کانادا ، آلمان ، انگلیس و فرانسه ( کشورهای تایید کننده شهادت حاج قاسم عزیزمان) دریافت نموده اند را جلوی دوربینهای تلویزیون به آتش کشیده و با ارائه طرح سه فوریتی در مجلس جهت برکناری مسئولینی که بستگان درجه یکشان برای زندگی دائم در کشورهای نامبرده بالا هستند را تصویب نمایند .

حزب همت بر این باور است که تصویب این طرح باعث بازگشت اعتماد از دست رفته مردم به نمایندگانشان و نیز حضور پر رنگ تر ایشان در انتخابات پیش رو خواهد بود.

حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای خواست رهبری معظم انقلاب و ضربه مهلک دیگری به آمریکای مستکبر خواهد بود .

حزب همدلی مردم تحول خواه
( همت )

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.