اقتدار و عزت جبهه مقاومت در جهان اسلام، مدیون رشادت های مجاهد مخلص سردار حاج قاسم سلیمانی است.

مرتضی فغانی جانشین دبیر کل حزب همت در حاشیه مراسم تشییع پیکرهای سرداران مقاومت در تهران با اشاره به ولایتمداری، سلوک اخلاقی، تفکر انقلابی و جهادی سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی به خبرنگار ما گفت: ویژگی های ارزشمند و منحصر بفرد ایشان به عنوان نماد و اسطوره مقاومت، باعث شد تا همرزمان با وفایش نیز تا آخرین قطره خون، در راه مبارزه با استکبار جهانی در کنار فرمانده بزرگ خود بمانند.

فغانی افزود: در حقیر بودن آمریکا و ایادی وابسته به آن همین بس که از ترس رویارویی زمینی با سردار سلیمانی ضمن نقض حاکمیت کشور عراق، با بزدلی تمام و از طریق بالگرد، مرتکب این جنایت وحشیانه شدند، که انشاءالله به زودی انتقام سختی از آنان گرفته خواهد شد.

جانشین دبیر کل حزب همت تاکید کرد: اگر تصور آمریکایی ها این است که با ترور سردار سلیمانی کار جبهه مقاومت به پایان رسیده، باید گفت که امروز هزاران جوان انقلابی در سراسر ایران و منطقه، برای تحقق آرمان ظلم ستیزی و تقویت محور مقاومت آماده جانفشانی با صدور حکم جهاد از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

فغانی گفت: یکی از اهداف مهم حاج قاسم و ابوالمهدی مهندس در جبهه مقاومت اخراج نیروهای مزدور آمریکایی از منطقه بود که اولین گام در تحقق این مهم با رای قاطع نمایندگان مردم عراق در پارلمان این کشور برداشته شد که امیدواریم سایر کشورها نیز با تاسی از این حرکت انقلابی، هرچه سریع فرمان اخراج نیروهای شیطان بزرگ از کشورهایشان را صادر کنند. وی افزود: همانگونه که در زمان حیات با برکت سردار سلیمانی، کشورهای سوریه، عراق، یمن و … از لوث وجود مزدوران داعشی پاکسازی شد، ان شاءالله به حرمت خون این مجاهدان مقدمه نابودی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی از صفحه روزگار فراهم می شود.

جانشین دبیر کل حزب همت با اشاره به تشییع باشکوه پیکرهای سرداران سرافراز مقاومت در عراق و ایران یادآور شد: مردم مسلمان و با بصیرت در مراسم بدرقه سرداران مقاومت شورحسینی همچون ایام عزای حضرت ابا عبدالله (ع) و فرزندش حضرت قاسم برپا کردند که چشم همه مستکبران را کور کرد.

جانشین دبیر کل حزب همت اظهار داشت: از این پس نیروهای مقاومت تمام پایگاه های نظامی آمریکا را ناامن خواهند کرد و انتقام شدید ایران نیز، کام قمار بازان کاخ سفید و ایادی داعشی آن ها را تلخ کرده و خواب را از سر آنان خواهد ربود.

فغانی در پایان تاکید کرد:  جنایت اخیر تنفر مردم ایران و همه آزادیخواهان در سراسر جهان را از آمریکا بیش از پیش کرد.