حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
قاسم سلیمانی hmtp.ir

بیانیه حزب همت کرمانشاه در پی شهادت قاسم سلیمانی

بیانیه حزب همت کرمانشاه در پی شهادت بزرگ سردار والامقام شهید معزز قاسم سلیمانی ؛

۱۳ بامداد دیماه، دست جنایتکار رژیم منحوس صهیونیسم و آمریکا به خون شریفترین رزمندگانی آلوده شد که سالها باشجاعت در صحنه های نبرد با مخلان امنیت منطقه پرچمدار بودند.
شهادت سرداران رشید ایران زمین از همدانی تا سلیمانی سند محکمی بر رد ادعاهای کذب جنایتکاران آمریکا و اسرائیل و همدستانشان مبنی بر حفظ و دفاع از حقوق بشر است.

امروز ملت سرافراز ایران در سوگ بزرگ مالک اشتری عزادار است که سالها کابوس روز و شب اجانب خونریزی بود که در سر فکر پلید سقوط نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران را داشتند اما بدانند محاسباتشان غلط است و سردار سلیمانی را نکشته اند بلکه هنوز ۸۰ میلیون سردار سلیمانی نفس میکشد و به خاطر انتقام خون شهدا استوار مانده اند. دشمنان ما اگر ذره ای شرافت و جسارت داشتند که اینگونه شیران بیشه را ناغافل در سایه شکار نمی کردند.

شهید سردار قاسم سلیمانی یک تن نبود بلکه یک تفکر و آرمان خالص بود که با تزکیه و تهجد به مقامی رسید که یک ملت او را مظهر اقتدار و حق طلبی آرمانهای نظام میدیدند. خدایش قرین رحمت و الطاف بیکران نماید و با امام امت و شهدا و صلحا و ائمه اطهار (ع) محشور فرماید.

… و سخنی با رهبر فرزانه ام ؛

داغ فرزند صالح و سردار سخت است آنهم کسیکه چون مالک اشتر بود برای علی و رهبر زمانش. آقا ! بدان از امروز هر ایرانی برایت یک سردار سلیمانی است و هزاران سردار قاسم دیگرت خواهند آمد. از شما فقط یک اشاره و از ما آماده شهادت. خداوند بر شما و ملت شریف و داغدیده ایران صبر جزیل عنایت فرماید که به حق داغ شهادت سردار سلیمانی کمرشکن است.

حزب همت این ضایعه عظیم را به رهبرمعظم، خانواده شهید سلیمانی، تمام ایرانیان و دوستداران شهیدوالامقام سلیمانی تسلیت و تعزیت عرض مینماید و ضمن محکوم نمودن این عمل ننگین، خواهان انتقام سخت از عاملان این جنایت کثیف است. دوشادوش ملت داغدیده آماده ایثار در راه خون شهدای گرانقدرمان هستیم برای انتقام.

مریم اکبری

نایب رئیس حزب همت در کرمانشاه

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.