حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
قالیباف

تبریک ویژه پیشاپیش به برندگان از قبل انتخاب شده اول و دوم تهران یعنی جناب آقایان قالیباف و میرسلیم

” قالیباف ، میر سلیم ”

 

به نام خدا و با سلام

نتیجه نهایی صلاحیت کاندیداهای مجلس یازدهم در سالروز ورود امام امت خمینی کبیر معمار ‘ جمهوری ‘ اسلامی ایران نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد اعلام شد و بیش از ۵۰ درصد کاندیداهای ثبت نام شده کشور رد صلاحیت شدند .

اما امروز ملت و ‘ جمهور ‘ در حال بررسی شرایط کشور برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم هستند و دو راه را پیش روی خود می بینند .

الف ) عدم شرکت در انتخابات بدلیل رد صلاحیت شدن کاندیداهایشان در جریان سیاسی مستقل کشور ، کاندیداهای مستقل رد صلاحیت شده ای که عاشق کشور ، رهبری ، شهدا و …. می باشند که عمدتا در سنین دهه پنجاه و شصت بودند و خود را آماده می کردند تا جای مجلسی ضعیف ، بی انگیزه و ….. را پر کنند .

مطمئن بودند که چون در هیچ جریان سیاسی صاحب قدرت در سی سال گذشته شریک نبوده اند و رانتی را از آن جریان ها استفاده نکرده اند و همچنین در هیچ منصب ارشد دولتی و تقنینی و قضایی نبوده اند که دستی در جیب ملت و اختلاسی و ناپاکی ای داشته باشند ، رد صلاحیت نخواهند شد و از همه مهمتر آنکه خود را عضوی موثر در پیدایش رضایتمندی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی فرض می کردند که با حضور در انتخابات مجلس کمکی بزرگ به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و جوانگرایی حاکمیت و دولت و مجلس می دانستند و در حقیقت زمانیکه آمریکا و اسرائیل در صدد عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای بعنوان رفراندومی علیه جمهوری اسلامی بودند اینان بتوانند رای قابل توجهی از ‘ جمهور ‘ را بنام ایران و اسلام و مشروعیت حاکمیت ایجاد نمایند و دشمنان این مرز و بوم را‌‌ برای صدمین بار مایوس کنند ولی متاسفانه اعلام نتیجه شورای نگهبان به جای ایجاد یاس در آمریکا بخش بزرگی از مردم را تقریبا مایوس کرد .

ب ) شرکت در انتخابات به هر قیمتی ، بدلیل آنکه اگر شورای نگهبان درکی از شرایط بحرانی و حساس موجود و دشمنی های اجانب علیه ملت ایران را ندارد و اینچنین جوانان عاشق انقلاب و رهبری را نا امید می کند دلیل موجهی بر آن نیست که مردم به انقلاب و امام و رهبری و شهدا پشت کنند و اتفاقا برای حفظ قدرت انقلاب اسلامی ایران و حمایت از ‘ جمهوری ‘ اسلامی ، امروز و آینده کشور را با گلایه و قهر و ‌… تباه نسازند .

حزب همدلی مردم تحول خواه ( همت ) بر خود واجب می داند که راه دوم را برگزیند و سنگر انقلاب اسلامی و ‘ جمهوری ‘ اسلامی ایران را خالی نکند و به مرام و منش شهدا وفادار بماند و دست از حمایت رهبری نظام نکشد و به همین دلیل با جایگزین کردن کاندیداهای تایید صلاحیت شده جدید و پشتیبانی همه کاندیداهای رد صلاحیت شده خود وارد عرصه انتخابات شود حتی اگر چه بخشی از ظرفیت خود را از دست داده باشد .

اما باید یک تبریک ویژه هم پیشاپیش به برندگان از قبل انتخاب شده اول و دوم تهران یعنی جناب آقایان قالیباف و میرسلیم هم داشته باشیم و نه تنها پیروزی ایشان را در مجلس بعنوان نمایندگان بخش کوچکی از مردم تهران تبریک بگوئیم بلکه ریاست مجلس یازدهم را هم پیشاپیش تبریک گفته و از خداوند منان آرزوی سلامتی برای ایشان داشته باشیم .

جریان مستقل و تحول گرای کشور تنها ده روز دیگر فرصت دارد تا در یک حرکت عظیم به یک ائتلاف قدرتمند دست یابد و خواب برندگان از پیش تعیین شده را آشفته سازد .

 

حزب همت از همه لیدرهای احزاب سیاسی مستقل و همه ائتلافهای انتخاباتی مستقل و همه مجموعه های صنفی و سیاسی و اجتماعی در تهران و شهرستانها دعوت میکند تا در این برآشفتگی خواب قهرمانان بدون رقیب با این حزب همکاری کنند .

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.