حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
"روز استاد" مبارک

“روز استاد” مبارک

“روز استاد” مبارک

شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ در تاریخ پرافتخار سرزمینمان ایران، در حریم مقدس دانشگاه، مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار در طی هزاران سال تعلیم و تربیت در ایران سرفراز را به تصویر کشیده‌ است.

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و استادان به عنوان یکی از مهمترین ستون های توسعه ی پایدار کشور در شکل دهی ارکان و اجزای علمی و فرهنگی جامعه نقشی ماندگار و بی بدیل دارند.

به تاسی از جایگاه بلند علم و معرفت و مقام والای معلم در دین متعالی اسلام و نظام مقدس و فرهنگ محور جمهوری اسلامی ایران
اینجانب سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری “روز استاد” را به همه ی آحاد مردم شریف و مخصوصا اساتید ،معلمین ، فعالان فرهنگی و عوامل و کارمندان و تلاش گران حوزه ی تعلیم و تعلم و فرهنگ، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، پیروزی و سلامتی همه ی عزیزان مرتبط الامر با وجه بزرگداشت این روز و خانواده های همراه و صبورشان را همواره از خداوند سبحان مسألت دارم.

امید است به لطف خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت داهیانه ی ولی امر مسلمین حضرت آیت‌ا… امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در سال “جهش تولید” با تلاش و همت همه معلمان و اساتید صبور و متولیان امر در مجلس و دولت محترم ، بتوانیم به مراتب متعالی علمی، آموزشی، پژوهشی و جهش های مستمر تولید علم و فن آوری نایل گردیم.

مهدی جلالی مقدم
مسئول حزب همت
استان خراسان شمالی

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.