حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
حمایت از حزب همت

حمایت از حزب همت

حمایت از حزب همت

به نام خدا و با سلام

باستحضار ملت شریف ایران میرسانیم که حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) طی سه سال گذشته که با ثبت رسمی وزارت کشور با شماره مجوز الف/۲۹۲/۴۳/۱ کار خود را آغاز نموده است توانسته بدون وابستگی به جریانات قدرت و ثروت در کشور ، فعالیت های بی نظیری در راستای حقوق مردم ایران در قالب مطالبه گری های شفاف و روشن انجام دهد (برای اطلاع از این فعالیت ها از شما دعوت می شود تا به وبسایت www.hmtp.ir مراجعه نمایید)

در این حزب هزاران جوان پاکباخته و عاشق ایران در سراسر کشور برای آینده روشن خود و هم نسلانشان در حال تلاشی شبانه روزی هستند . این علاقه مندان در قالب حمایت قاطعانه از رهبری ، مردم و اخلاق می کوشند تا ایران عزیزمان را از فساد، بی تدبیری و دست اندازی در بیت المال که سبب فقر، تبعیض و سختی معیشت مردم گردیده است نجات دهند .

بدیهی است که قصد داریم بدون وابستگی به عناصر قدرت و ثروت به راه خود ادامه دهیم. به همین علت بخش بزرگی از نیازمندیهای تدارکاتی حزب همت علیرغم اینکه حق عضویت اعضا به صورت کامل پرداخت میگردد ، مهیا نمیگردد.

لذا از شما برادر و خواهر گرامی درخواست داریم تا به هر نحو ممکن در قالب فرم ذیل به این حزب کمک نمایید تا بتوانیم به صورت پاک و وارسته به آرمان بزرگ خود که نجات کشورمان از وضعیت موجود می باشد برسیم.

#حزب_همدلی_مردم_تحول‌خواه_همت

حمایت از حزب همت
حمایت از حزب همت

راه های ارتباطی:

📞 ۰۹۱۹۱۵۶۸۹۲۵

آیدی تلگرامی:

🆔 @saeedreza68

🆔 @N_m_bayat67

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.