حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
دفاع از رساله و سه هزار دانشجوی دکتری و مشکل تردد کرونا

دفاع از رساله و سه هزار دانشجوی دکتری و مشکل تردد کرونا

دفاع از رساله و سه هزار دانشجوی دکتری و مشکل تردد کرونا

یسمه تعالی
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی
جناب آقای دکتر طهرانچی
با سلام

احتراما به استحضار عالی میرساند با توجه به شرایط کنونی کشور عزیزمان ایران و با در نظر گرفتن تحریمهای ناجوانمردانه که بر تک تک افراد جامعه تاثیر منفی داشته و از طرفی با انتشار ویروس منحوس کرونا که مشکلات را دو چندان کرده است .

تعدادی کثیری از دانشجویان مقطع دکتری که هر کدام با هزاران امید و آرزو و برای خدمت به مام وطن در عرصه تحصیل علم قدم گذاشته اند گرفتار بخشنامه ای که در تاریخ ۷ اسفند ۹۸ صادر شده است شده و با مشکل اساسی مواجه شده اند .

این دانشجویان که ذخیره ای با ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و بارها رهبری گرامی انقلاب اسلامی آنان را مدیران آینده کشور دانسته اند سالها خود و خانوادهایشان زحمت کشیده اند تا به چنین مرتبه اجتماعی رسیده اند.

این دانشجویان در همین روزهای گذشته به دلیل تعطیلی ها و منع ترددها نتوانسته اند از رساله خود دفاع کنند، اکنون با بخشنامه جدید دچار مشکلات فراوان شده اند.

حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) که تعدادی از اعضایش دچار این معضل شده اند به نمایندگی از سه هزار دانشجوی دکتری در سراسر کشور که در یک گروه تلگرامی بدنبال راه چاره و رساندن صدایشان برای حل این معضل میباشند بر اساس مرامنامه خود که دفاع از حقوق آحاد مردم می باشد و با توجه به انتساب نمایندگی این دانشگاه به مقام معظم رهبری از شما ریاست محترم این دانشگاه عظیم خواهشمند است در خصوص تمدید مجدد زمان اجرای بخشنامه و یا با در نظر گرفتن شرایط دانشجویان ورودی های سالهای قبل به لغو بخشنامه برای ورودی های قبل از سال ۹۸ مساعدت لازم را مبذول فرمایید.

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

رونوشت :
۱– جناب آقای دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری و نماینده معظم له در دانشگاه آزاد اسلامی
۲– جناب آقای دکتر فدایی ریاست محترم دفتر بازرسی مقام معظم رهبری

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.