حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
اطلاعیه مهم حزب همت در خصوص سو استفاده گران مالی

اطلاعیه مهم حزب همت در خصوص سو استفاده گران مالی

اطلاعیه مهم حزب همت در خصوص سو استفاده گران مالی

با نظر به نزدیکی ایام انتخابات ۱۴۰۰ و حضور فعال حزب همت در این انتخابات و در سراسر کشور باستحضار کلیه اعضا محترم حزب همت در سراسر کشور می رساند که در این ایام بازار سواستفاده گران مالی و اقتصادی به نام احزاب و تشکل های قانونی بیش از پیش رونق گرفته است.

لذا حزب همت اعلام میدارد اگر فرد یا افرادی با نام حزب همت درخواست های مالی و غیرمشروع جهت حضور در لیست ها و هر فعالیت سیاسی در حزب همت را داشتند مورد تایید این مجموعه نبوده و هیچ گونه مسئولیتی از طرف این حزب ندارند و در صورت اطلاع با خاطیان مالی از طریق نماینده حقوقی خود برخورد قانونی خواهد نمود،و همچنین این مجموعه از کسانی که بصورت ناآگاهانه و بدون مطالعه و تحقیق در دام این شیادان قرار بگیرند راهی برای حمایت از آنان ندارد.

لازم به توضیح است که حزب همت دارای حساب بانکی مطابق با اساسنامه این حزب با نام حزب همدلی مردم تحول خواه(همت) به نام دبیرکل می باشد و تمام واریزی‌های مالی قانونی به این حساب واریز خواهد شد و به هیچ وجه حساب های شخصی افراد، مورد تایید این حزب نمی باشد.

از کلیه فعالین سیاسی،علاقه مندان حزب و حامیان مالی که مایل به همکاری با حزب همت می باشند، درخواست می نمائیم در صورت مقابله با چنین افرادی حتما با بازرسین این حزب ارتباط گرفته تا اینگونه تخلفات به دبیرکل محترم حزب گزارش گردد.
شایان ذکر است که مسئولین محترم استان ها می توانند جهت گفتگو با حامیان مالی حزب با اطلاع دبیرکل محترم اقدام نمایند.

نفیسه بیات
مسئول مالی حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.