حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
بیانیه مسئول خوزستان حزب همت خظاب به مردم شریف خوزستان

بیانیه مسئول خوزستان حزب همت خظاب به مردم شریف خوزستان

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف استان خوزستان سلام علیکم

همانطور که مستحضر هستید
استان خوزستان علیرغم پتانسیل های گوناگون اقتصادی که مانندش در خاورمیانه پیدا نمی شود با سو مدیریت دولتیون و استفاده نامناسب از منابع آن خطه ثروتمند باعث شده است که ما خوزستانی ها دست به اعتراضات مسالمت آمیز بزنیم و صدای خود را به گوش کم شنوای دولت حجت الاسلام روحانی برسانیم.
می دانیم که مردم نجیب استان خوزستان از دولت جناب روحانی نا امید شده اند و با این اعتراضات مسالمت آمیز اخیر قصد دارند صدای خود را به گوش مدیران ارشد نظام اسلامی برسانند و رهبر انقلاب نیز این صدا را مثل همیشه دریافت کرد و دستور رسیدگی داده است.
لذا در اینجا چند نکته ای قابل توجه است:

منابع ارزی و ریالی که رهبر انقلاب با موافقت خود و برای نوسازی ساختار آب و برق به خوزستان اختصاص داده بود طی سالهای پیش کجا هزینه شده است!؟ استاندار سابق خوزستان باید پاسخگو باشند. ما در نظام اسلامی با احدی شوخی نداریم‌ و هر کس کوچک ترین تخلفی کرده باشد باید مورد مواخذه قرار گیرد.
مردم شریف و عزیز خوزستان مراقب آشوب سازان و برهم زنندگان اعتراضات مسالمت آمیز باشید و راه خود را از این افرار شرور جدا کنید

یقین داشته باشیم که در روز های آغازین دولت آیت الله رییسی با سرعتی مضاعف و اقدامات فوق انقلابی به یاری خداوند تمامی مشکلات خوزستان یکی پس از دیگری حل و فصل خواهد شد و خوزستان مظلوم به آرامش خواهد رسید ان شالله.

حزب همت در دولت آتی برای سازندگی استان خوزستان در کنار آیت الله رییسی خواهد بود.

مهندس عباس فخری
مسئول حزب همت در استان خوزستان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.