حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

” لطفا کاری با ایثارگران نداشته باشید “

مجلس انقلابی اخیرا دست به ابتکاری زده است که شیرازه ارزش ها و جانفشانی های دفاع مقدس را به دست‌ تاراج سپرده است.
خبر آنقدر دردناک بود که دهها نفر از دوستان ایثارگر و خانواده شهدا در تماسهایی درخواست واکنش داشتند .
موضوع چنین بود ، ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تشکیل وزارت امور ایثارگران و رفاه اجتماعی در مجلس کلید خورد. این طرح به دنبال ادغام سه سازمان بنیاد شهید، کمیته امداد و بهزیستی در یکدیگر است تا با تشکیل این سه نهاد حمایتی در یکدیگر کارها در این حوزه بهتر انجام شود.
.
پیشنهاد دهندگان انقلابی!! کاش فقط کمی به دلایل تشکیل این سه سازمان و بنیاد بیشتر دقت می‌کردید تا چنین خبط عظیمی را دچار نشوید .

شما اگر واقعا خدمت به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی را مد نظر دارید می توانید همین دستگاههای فّشّل را با مدیرانی از جنس خود این مددجویان که مدیران مجربی در میانشان است متحول نمایید .

آقای نماینده اما بنیاد شهید و ایثارگران دستگاه حمایتی مورد عنایت دولت‌ها نیست ، اتفاقا شما و مسئولین این کشور با حمایت این ذینفعان به اریکه قدرت رسیده اید اگر چشمانتان را باز کنید .

اگر قصد دارید آخرین سنگرهای قداست شهدا و جانبازان و آزادگان و ایثارگران را به نابودی بکشانید راههای دیگری هم وجود دارد لطفا از راههای دیگری وارد شوید و حداقل این نام بنیاد شهید و ایثارگران را که فقط پوسته ای از آن باقی مانده است را اجازه بدهید حداقل بصورت ظاهری باقی بماند .

اگر دلتان برای بودجه می‌سوزد و قصد ادغام و کوچک سازی دارید و حتما نمی‌خواهید از حقوقهای نجومی خود کسر کنید ما یک پیشنهاد بهتر برای شما داریم ، بیایید و بنیاد شهید و ایثارگران را با سازمان بهشت زهرا و آرامستان های شهرها ادغام کنید !! چرا که اکنون بخش اعظمی از پدران و مادران شهدا به رحمت خدا رفته و در جوار فرزندانشان آرام گرفته اند و بخشی از جانبازان نیز در کنار دوستانشان دفن شده اند ، حداقل ما را از نعمت نزدیکی به دوستان و برادران شهیدمان محروم نکنید .
این نسل درب و داغون و آسیب دیده و البته آزاده و شجاع بزرگترین مانع برای بیت المال خوران و رانت بازان و کاسبان حرام خوار هستند که اگر این ادغام را انجام دهید و تتمه ایثارگران باقی مانده ، از قبورشان در نزدیکی رفقای شهیدشان خیالشان راحت شود زودتر از خداوند خواهند خواست که سایه سنگینشان از سر مفت خوران و غارتگران نجومی بگیر و فامیل باز و ….. و البته انقلابی های تقلبی کم شود .

تنها چیزی که می توان به نمایندگانی که بدنبال ادغام بنیاد شهید با سایر سازمان‌های خدماتی هستند گفت این است ؛ خجالت بکشید ؛
نویسنده متن جانباز ۶۰ درصدی و برادر شهیدی است که در پایان زندگیش تنها یک آرزو دارد و آن قبری در کنار شهداست ، این آرزو را از صدها رفیق رزمنده و جانباز و آزاده شنیده ام ، شما نمایندگان انقلابی !! هم کمک کنید .

سیداحمدنبوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.