حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
جانشين دبير كل حزب همت : شورايارى ها نماد حركتى جهادى و فراجناحى هستند

جانشین دبیر کل حزب همت : “شورایارى ها نماد حرکتى جهادى و فراجناحى هستند”

جانشین دبیر کل حزب همت :

شورایارى ها نماد حرکتى جهادى و فراجناحى هستند

حضور افراد باسلایق و دیدگاه های مختلف سیاسی در نهاد شورایاری، نماد یک حرکت جهادی و فراجناحى است.

مرتضی فغانی جانشین دبیر کل حزب همت در حاشیه همایش بزرگ همیاران محلات تهران که در حسینیه اعظم مهربانی های شهرستان ری برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: شورایاری ها می تواند الگوی بارزی برای اداره امور کشور با مشارکت مستقیم مردم فارغ از جناح بندی هاى سیاسی می باشد.

وى در ادامه گفت : رقابت مردم در انتخابات شورایاری های محلات به جریان های بزرگ سیاسی کشور مى آموزد که برای خدمتگزارى صادقانه و حرکت در مسیر توسعه و آبادانی باید روحیه ای جهادی و دیدگاهى فراجناحی داشت.

فغانی با اشاره با اینکه برخی متعقدند که شورایاری ها نهادی صرفا مشورتی است، افزود : حضور افرادى متخصص و مطالبه گر در این شورا ها می تواند ، این نهاد را به یک بازوی قدرتمند برای مدیریت شهری تبدیل کند که تحقق این مهم آثار مثبت اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی زیادی را برای محلات به ارمغان خواهد آورد.

جانشین دبیر کل حزب همت افزود : مشارکت فعالانه مردم در امور اجرایی و سیاسی ، کشور علاوه بر ارتقاء سرمایه اجتماعی ، زمینه ساز همدلی برای تحقق نظام شایسته سالاری و در نهایت جلو گیری از رانت و فساد خواهد شد.

وی حضور جوانان با انگیزه و تحصیل کرده در پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات تهران را نشانه علاقمندی این قشر برای مسئولیت پذیری بیشتر دانست و گفت : طی چهار دهه گذشته تا کنون تجربه نشان داده که هر جا مردم به ویژه جوانان براى انجام امور پیشقدم شده اند ، موفقیت های خوبی بدست آمده است.

فغانی با اشاره به اینکه سهم محلات شهرستان ری از مجموع ٣٧۴ محله تهران کمتر از ۶ درصد می باشد، افزود : متاسفانه سالهاست که ری عمده بار مشکلات کلان شهر تهران را از جمله دفن زباله – فاضلاب و انواع آلودگی ها زیست محیطی را بر دوش می کشد ، ولی سهم مناسبی از درآمد ها و عمران آن ندارد که امید وارم در دوره ی جدید، شورایاری های محلات این شهرستان بتوانند معضلات را به گوش مسئولان برساند و حقوق واقعی شهروندان ری را مطالبه کنند.
مرتضی فغانی
جانشین دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.