حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
گزارش حزب همدلی مردم تحول خواه(همت) از پنجمین دوره انتخابات شورایاری تهران

گزارش حزب همدلی مردم تحول خواه(همت) از پنجمین دوره انتخابات شورایاری تهران

 

بنام خدا و با سلام

پیرو اطلاعیه قبلی حزب همت در خصوص ورود به عرصه انتخابات شورایاری ، مفتخریم باستحضار اعضا محترم برسانیم که نتایج خوبی را در این عرصه رقم زدیم و جزء معدود احزابی بودیم که با قوت و سازماندهی تشکیلاتی به این عرصه ورود کردیم.

طبق نتایج اعلام شده ستاد برگزاری انتخابات شورایاری، حدود ۹ نفر از سرشبکه های حزب همت به همراه ائتلافشان بطور مستقیم و کامل وارد شورایاری محلات خود شدند و تعداد زیادی از اعضای حزب نیز به صورت انفرادی شرکت کرده و جز نفرات اصلی و علی البدل شورایاری گردیدند.
بخشی از محله ها نیز بدلیل تساوی آرا ،هنوز نتایج اولیه شان اعلام نشده است.

خداوند را شاکریم که حزب همت توانست فعالیت تشکیلاتی خود را در محلات مختلف تهران سازماندهی نموده و خود را به مردم محله و منطقه معرفی نماید و این همان پیروزی بزرگی بود که حاصل شد.

لازم به توضیح است که حدود ۷۵ درصد اعضا ثبت نام کننده در انتخابات شورایاری محلات در میان برندگان لیستی یا انفرادی بودند که از همه آنان کمال تشکر را داریم که از این میان تقریبا در ۷۰ محله بصورت انفرادی، مستقیم، غیرمستقیم و ائتلافی منتخب مردم محلات شدیم.

هرگز سپاسگزاری خود را از مردم تهران که با حضور نیم میلیونی خود، مردم سالاری دینی را در سخت ترین شرایط اقتصادی کشور به منصه ظهور در آوردند فراموش نمیکنیم.

از سوی دیگر باتوجه به گزارش های واصله از کاندیداهای حزب مبنی بر بروز پاره ای از تخلفات انتخاباتی، در صدد تهیه گزارش به سازمان بازرسی کل کشور و نهاد های نظارتی مرتبط و پیگیری تخلفات با ارائه مستندات کافی می باشیم.

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه(همت)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.