حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
گام دوم انقلاب و جنبش دهه شصتی ها

گام دوم انقلاب و جنبش دهه شصتی ها

گام دوم انقلاب و جنبش دهه شصتی ها

رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید فراوان برحضور جوانان و نخبگان در اداره امور ونقش آفرینی های نسل دوم و سوم انقلاب در عرصه های مختلف کشور دارند.
ایشان جوانگرایی در نهادها وسازمانها و ادارات را ضروری دانسته و تلفیق تجربه پیشکسوتان با علم و قدرت جوانان را راهگشای مشکلات عدیده کشور عنوان می نمایند.
گام دوم انقلاب را در حالی آغاز میکنیم که ایران به سمت یک کارزار بزرگ درحرکت است و به عقیده بنده گام دوم انقلاب فصل پوست اندازی نظام در عرصه های مختلف فرهنگی ،سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی است و بایستی جوانان امور اجرائی را بدست گیرند.
در چهل سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی دیگر زمان آزمون وخطا نیست و نیازمند آغاز عصر جدیدی هستیم.
دراین میان البته ذکر این نکته اساسی و ضروری به نظر میرسد وآن اینکه گام دوم انقلاب هرچند باتوجه به بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری تاکید بر استفاده ازتوان وظرفیت بالقوه جوانان در حوزه های مختلف دارد ولی نباید وسیله ای برای سو استفاده برخی افراد و جریانات و جوانان نوکیسه و خودشیفته تازه به دوران رسیده که حتی نشانی از سیاست و اجرا در کارنامه خود ندارند باشد. و به طرح مسائل کلان درحوزه های اجرایی و اداری و سیاسی و بعضا تا کسوت وکالت و صدارت بپردازند. البته نفی کننده حضور پرشور جوانان در عرصه های مختلف نبوده ونیستیم ولی بایستی اندیشه کرد که چه مسیری را جوانان ما باید طی کنند تا سیاستهای راهبردی مقام معظم رهبری در این خصوص اجرا شود و بایستی در انتخاب و نقش دهی به جوانان حساسیت زیادی به خرج داده شود و با انتخاب جوانان کارآمد و نخبه فضا را به سمت و سوی مدیریت علمی و عقلانی سوق دهیم .
دراین خصوص حزب همت درنظر دارد نقش موثری را برای اجرایی نمودن سیاستهای کلان نظام و عملیاتی نمودن راهبرد اساسی رهبری حول بیانیه گام دوم انقلاب ایفا نماید و با استفاده از جوانان پرشور و کارآفرین و نخبه ،ایده ای نو و طرحی نوین و تفکری ارزشمند رادر سطح کشور آغاز نماید و به دنبال راه اندازی یک جنبش اجتماعی و سیاسی با محوریت جوانان و نخبگان با تفکر انقلابی بوده و میخواهد به یک ساختار قوی و توانمند با استفاده از طرفیت جوانان انقلابی تحت عنوان جنبش دهه شصتی ها دست یابد.

احد حیدراوغلی
معاونت سیاسی حزب همت در آذربایجان شرقی

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.