حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
سازمان جوانان hmtp.ir

گزارش تصویری از همایش فصلی سازمان جوانان

گزارش تصویری از همایش فصلی سازمان جوانان حزب همت آذرماه ۱۳۹۸

 

 

سومین همایش سازمان جوانان و دانشجویان حزب همدلی مردم تحول خواه(همت)بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در بیست و هفتمین روز از آذرماه ۱۳۹۸ ‌در سالن سمرقند برگزار شد.

این همایش که با حضور تنی چند از اعضای حزب آغاز شده بود ،پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید،با ایراد سخنرانی دبیرکل محترم حزب جناب آقای مهندس سید احمد نبوی آغاز شد که طی آن ایشان اشاره داشتند سازمان جوانان هر چند از تعداد قلیلی جمعیت در کالبد خود برخوردار است لیکن تلاش خاضعانه و وفادارانه است که عملکرد آنان را با ارزش و تحسین برانگیز می کند ما از معدود احزاب کشور هستیم که میدان را به دست جوانان سپرده و به آنان اطمینان داریم که می خواهیم کشور را از این زخمی که گرفتار شده نجات داده و احیا کنیم و اتحاد و وحدت و همچنین بی آلایشی که در سالهای جنگ داشتیم را بازگردانیم.

دبیرکل حزب در ادامه از خطوط قرمز حزب همت گفته و اشاره داشتند هر کس به این ارکان که رهبری،مردم و اخلاق می باشد تجاوز کند دستش را کوتاه خواهیم کرد،چراکه خط قرمز ما را هدف گرفته است.

آقای نبوی در پایان ابراز امیدواری کردند همانگونه که حزب ما جوانگرایی را پیشه خود ساخته و اصل و اساس را بر این مبنا قرار داده است در آینده بسیار نزدیک نیز جوانگرایی واقعی را در بدنه حکومت و دولت شاهد باشیم پس از بیانات دبیرکل ، ریاست سازمان جوانان و دانشجویان حزب همت جناب آقای مهندس نیک منش از برنامه ها و اهداف والایی که سازمان در پیش دارد سخن گفته و افزودند ما با همین جوانان به راه خود ادامه داده و به حول قوه ی الهی به سر منزل مقصود متعالی خود خواهیم رسید.

پس از بیانات دبیرکل و رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب؛درآخر از خبرگزاری اختصاصی حزب همت تحت عنوان پایگاه خبری همدلی و همت رونمایی گردید و احکام مسئولین هر بخش آن طی مراسمی تحویل آنان شد.

فائزه فرامرزی( دبیر سازمان جوانان و دانشجویان حزب همت )

گزارش تصویری از همایش فصلی سازمان جوانان

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.