حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

با پیگیری حزب همت و تلاش مسئولین بودجه تکمیل و راه اندازی بیمارستان ملارد تخصیص داده شد

با پیگیری حزب همت و تلاش مسئولین بودجه تکمیل و راه اندازی بیمارستان ملارد تخصیص داده شد

در راستای پیگیری های مکرر توسط مدیریت پهنه ی غرب استان و دبیر کل حزب همت بالاخره تلاش مسئولین محترم به ثمر نشست و فرماندار محترم شهرستان ملارد خبر مسرت بخش تخصیص بودجه پایانی جهت تکمیل وراه اندازی بیمارستان ملارد را دادند.

⭕️فرماندار ملارد خبر داد :
تخصیص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان این شهرستان

🔸سجاد برنجی فرماندار ملارد از واریز ۱۵ میلیارد تومان از محل منابع صندوق توسعه ملی برای تکمیل بیمارستان شهرستان ملارد به حساب شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی پزشکی خبر داد.

🔸وی ادامه داد: علاوه بر مبلغ  واریز شده به زودی ۶۸ میلیارد ریال وجوه نقد و ۳۰ میلیارد ریال اوراق از محل بودجه سنواتی نیز به این پروژه اختصاص می یابد.

🔸برنجی افزود: همچنین ۹۰ میلیارد ریال نیز از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای تکمیل این بیمارستان در نظر گرفته شده است

🔸فرماندار ملارد در پایان خاطر نشان کرد : دکتر محسنی بندپی استاندار  محترم تهران به صورت ویژه پیگیر مراحل تخصیص مالی و پیشرفت عمرانی پروژه هستند  و به صورت هفتگی گزارش ها را اخذ و پیگیری های لازم را از سوی مسئولان ملی ذی ربط دنبال می کند و انتظار میرود با توجه به منابع تخصیص یافته مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیمانکار مربوطه به فعالیت عمرانی این پروژه شتاب بیشتری بدهند تا سریعتر این مطالبه جدی مردم شریف شهرستان ملارد محقق شود.

 در پایان جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشیم از مسئولین و فرماندار محبوب شهرستان که در این راستا از هیچ تلاشی مضایقه نکردند و همچنین خدمت همه مردم خوب شهرستان ملارد این اتفاق مبارک را تبریک عرض می کنیم.

عباس زرین کفش

مدیریت پهنه ی غرب استان تهران حزب همت

 

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.