حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
محمد نامور

آیا واقعاً مسئولین رده بالای ما در ایران زندگی می کنند؟

آیا واقعاً مسئولین  رده بالای ما در ایران زندگی می کنند؟

در کشور ما برخی از مسئولین رده بالا و تصمیم گیرنده های اصلی و کلان کشور نظرات و حرفهایی  بیان  می کنند که بسی جای تامل و تفکر در انسان ایجاد می کند که آیا فلان مسئول واقعاً در ایران زندگی میکند یا نه و آیا از واقعیات و حقیقت های جامعه و مشکلات مردم با خبر است یا نه ؟

در چند روز اخیر جناب آقای دکتر نوبخت در یک برنامه تلوزیونی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شد، دلیل اصلی تورم را با بیان شیوا و لبخند همیشگی خودشان تشریح کردند و فرمودند که دلیل اصلی تورم در کشور، وجود نقدینگی و پول زیاد در دست مردم می باشد که برای خرید به بازار و مراکز خرید می روند و چون تقاضا بیشتر از عرضه و ظرفیت تولید فلان کالا می باشد، باعث افزایش قیمت در بازار شده و در نتیجه باعث تورم در کشور می شود.

چنین اظهار نظر هایی نشان می دهد که ایشان واقعا از درد و مشکلات مردم با خبر نیستند و نمی دانند واقعاً در سطح جامعه مردم با چه مشکلاتی مواجه هستند و چگونه با گرانی ها و در آمد های پایین دست و پنجه نرم می کنند.

جناب آقای دکتر نوبخت :

بسیاری از مردم دارای حداقل درآمد هم نیستند و شاید به صورت روز مزد و ساعتی حقوق می گیرند ، آن هم به شرطی که کاری برای انجام باشد. در شرایط کنونی کشور که از یک سو سال هاست که با حداکثر تحریم های ناجوانمردانه در حال مبارزه هستیم و از سوی دیگر بیش از یک سال است با بیماری منحوس کووید ۱۹ شرایط اقتصادی کشور دچار مشکل شده است و بسیاری از کسب و کارها دچار مشکل شده و بسیاری از واحد های تولیدی و خدماتی به سمت تعطیلی و کاهش نیروی کار رفته اند.

آیا واقعاً این موارد را نمی بینید یا نمی دانید ؟

آیا واقعاً نوع نگرش و دیدگاه شما از اقتصاد و مشکلات اقتصادی جامعه در همین حد است؟

آیا تعریف شما از مردم و مشکلات مردم محدود به قشر خاصی از کشور می شود و از دید شما سایر ساکنان ایران جزو مردم این کشور محسوب نمی شوند؟

جناب آقای دکتر نوبخت :

بسیاری از مشکلات کنونی ایران از ضعف مدیریتی و نوع نگرش مسئولینی هستند که خود و اطرافیان خود را بالاتر از جامعه  و عموم مردم می دانند. این مشکلات ربطی به تحریم و سایر روابط خارجی و بین المللی ندارد و راه حل آن نیز در داخل کشور است.

منشاء بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی حال حاضر از داخل کشور است، از مسئولینی که توانایی حل مشکلات را ندارند یا  بنا به شرایط نمی خواهند مشکلات را حل کنند.

جناب آقای  دکتر نوبخت:

شما به عنوان یکی از مسئولین رده بالای کشور وظیفه دارید با دید واقع بینانه تر به مشکلات مردم و جامعه بنگرید و برای حل آنها حداکثر تلاش را انجام دهید.

اگر توانایی حل مشکلات را ندارید ، حداقل با حرف ها و نظراتتان نمک به زخم مردم نپاشید ، چون واقعیت مشکلات مردم و جامعه بسیار متفاوت تر از این چیزهایی است که شما و سایر مسئولین محترم تصور می کنید.

انشالله که خداوند متعال توفیق خدمت واقعی به ایران اسلامی را برای همه عنایت فرماید و شاهد آن باشیم که ایران روز به روز در مسیر پیشرفت وقله های موفقیت در جهان قدم بردارد.

مهندس محمد نامور

عضو شورای مرکزی و معاونت اجرایی حزب همت استان آذربایجان شرقی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.